Gå til innhold

Pergotime stimulerer visst ikke BARE til eggløsning?????? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Slenger meg på en Pergo-kur denne uken. Må bare finne på litt i ventetiden ;-) Har lest litt om den nå, og det ser jo jammen ut til at den stimulerer eggproduksjonen også!!! Flere som har hørt om dette? Bare supert om den faktisk både stimulerer eggproduksjonen OG el, for jeg er ikke akkurat noen god og produktiv "verpehøns" ;-)

Forresten noen med erfaring med bruk av Pergo, som sliter med spottinger før mens, og som heller kanskje ikke produserer mange egg?

Har gått på Pergotime før også, men tenker at det ikke skader med en ny liten runde..

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen runder med pergotime for lenge siden. Ble gravid på første for 9 år siden, men mistet ganske fort.

Den stimulerer eggproduksjonen også, fikk høre det var en viss fare for flerlingfødsel, pga flere egg kunne modnes i løpet av kuren.

Men det har kanskje også noe med om det er dobbel eller trippelkur?

Jeg hadde hvertfall bare enkle kurer..

Måtte du snart lykkes :)

Så hyggelig å høre fra deg, bicon :-) Håper alt er bra med deg og "den lille" ;-)

Vi får se hva denne kuren fører til. Ble ingen graviditet sist, men håper ihvertfall det hjelper litt på spottingene. Jeg skal bare ta en enkel kur i første omgang, ihvertfall.

Ja, det kan vel ikke skade med en pergo-kur i ventetida, føler kanskje ikke en baaare venter og venter da.

Skal du ha nytt fersk-forsøk til høsten?

Og spottingen blir heller ikke bedre?, husker du gikk til en slags behandling og følte det var bedre?

Jo, alt er bra med meg og den lille... er 14+ uker, så det går jo fremover :)

Håper bare du snart kommer etter :)

Starter med stimulering i uke 32, hvis alt går etter planen. Enda sterkere dose Menopur (startet med høyere dose enn normalt på 1. forsøk, og hadde en økning på 2. forsøk), Progestan i stedet for Crinone, Orgalutran og el-sprøyte som vanlig. I tillegg skal jeg nå få hcg-støtte, albyl-e og prednisolon.

Spennende med noe nytt, selvom det nok blir en real coctail. Det hjalp på spottingene etter å ha penslet sår livmortapp, samt refleksolog, men avbrutt fryseforsøk kludret det litt til igjen. Men nå spotter jeg ihvertfall "bare" ca en uke frem til mens, og ikke helt fra el. Lege på Pors sa en gang at min dårlige eggproduksjon kan være EN grunn til spottinger.

Godt å høre at det er bra m med deg. Hyggelig at du stikker innom ;-) Er du på gravide slitere? Håper jeg kommer dit til høsten jeg også!!!!!

Den coctailen der hørtes veldig lur ut i mine ører. Da får du jo mye forskjellig støtte og hjelp under rugetiden også. Det tror jeg ikke kan skade.

Fint å høre du har en bedring i spottingen hvertfall... har ingen erfaring i det hele tatt med det, men forstår at det må være skikkelig frustrerende.

Er egentlig litt overalt her inne, mest på 2.trimester, gravide slitere, og ass.befr. Glemmer liksom ikke dere og denne siden, føler enda sterk tilknytning til nettopp denne siden :)

Syns det er spennende å følge med, og se at flere lykkes.

Jeg har alt satt av plass til deg på gravide slitere fra Juli og utover, så får vi se da, men før Jul, da er du garantert inne :)

Heie heie heie :)

Annonse

Tusen takk for vakre ord, bicon!!!!!!! ;-D Skjønner godt at du føler tilknytningen til ass.befr. Det tror jeg jeg også vil gjøre NÅR (ikke hvis) jeg kommer over til gravide slitere etterhvert. Sees der i september, håper jeg!!!!!!!!!

Ønsker deg et flott svangerskap videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...