Loppa- nr2 i magen Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Greit at magen min er mye større denne gangen, men det er jo ikke noe press på benet enda.... Hvordan kommer dette til å bli på slutten når babyen blir virkelig stor og tung? *sukk* Noen som vet? Er ganske så vondt nå etter5 timer på jobb. Har en jobb der jeg står og går hele dagen. Ingen mulighet for å sitte. Det har vel ikke noe med bekkenet å gjøre? Da får man vel ikke vondt foran? Håper noen kan hjelpe meg. Ha en fin dag
indigo25 Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Hei! Lurer litt på det samme egentlig, virker som om bekkenløsning kan være både i bare skambein og samtidig i andre deler av bekkenet. Hos meg kom det plutselig uten forvarsel og har et lite håp om at det skal gå over med bekkenbunnstrening g ikke overdreven trening. Hos meg er det verst når jeg må snu meg i senga og hvis jeg har gått mye på jobb og hjemme. Må nok helst roe litt ned. Er stygt redd for at det er starten på bekkenløsningsplager, men velger å håpe at det går over..noen gla`historier om akkurat dette? Lykke til, Loppa!!
Frk Marge Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 bekkenløsningssmerter kan komme både bak og forran ved skambeinet, eller begge deler sånn som jeg har det... Når du kjenner det forran vorker det sårt og ømt. Tipper det er bekkenløsningen dere kjenner. Mye gåring forverrer ofte smerten Jeg klarer ikke en liten handletur engang Det eneste som hjelper meg er å variere mellom å gå, ligge og sitte. Jeg MÅ bruke gode ganske flate sko og det hjelper en del med bekkenbelte om jeg MÅ ut og gå.
Frk Marge Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 jeg får forresten varmebehandling og veiledning til øvelser hos fysioterapeut også. Det forebygger forverring merker jeg
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Kan nok være bekkenløsning.. Ei jeg kjenner fikk hemorider der framme/mot skjeden...ikke særlig visst nok... Mye rart vi skal igjennom...men det går over :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå