venter nr2;)19,03,08 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 har to herlige barn fra før,gutt på 6 og ei jente på 2.Eg har vert gift,og for eit år siden gjikk eg fra mannen,har aldri hatt d bedre sånn sett... nå har eg vert med ein i bare ein mnd,kjenner han godt fra før men føler d blir feil og nå har klart d og bli gravid men samtidi så eg har sååå lyst eg jobber ikke for tida(har ingen fast jobb) siden eg har valgt og vær hjemme med jentungen før hun nå til høsten begynner i bhg...han eg nå er gravid med har heller ingen jobb ig eg tror i tilegg barnefaren til dei to andre eg har hadde steila vist han fikk høre eg var gravid med den eg e det med..men ik at eg bryr meg så svært om d da..men offf alt er så komplisert og eg har såååå lyst på barnet samtidi som alt er imot meg på d og beholdet d...d er akkurat og eit år siden eg tok abort og har tenkt veeeldi over d,angrer på ein måte,men på samme måte så va d det rette akkurat da med tanke på med kem og tidspunkt..fint vist noen har synspuknkter og komme med..men seff ik lett og sette seg inn i min situasjon,så sånn sett så får eg vell bare følle hjertet^^ og heller ik lett når han eg nå e gravid med mener eg IKKE skal ta d bort!!! hilsen frustrert frue <3
Lilli-g Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Hvis begge har lyst til å beholde barnet, er vel saken grei? Jobb får du deg uansett etterhvert. Ingen sak. Ikke bry deg om hva folk sier. Det viktigste er at du gjør det du og barnefaren vil!
1....2.....3 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 ikke tenk så mye på alle problemer her og nå, men se heller for deg livet ditt/deres om 5 år, da tror jeg det er lettere å vite hva som er det rette valget. Lykke til uansett:-)
spirenrfire Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Enig med 1...2..3 ikke fokuser på hvordan det er akkurat nå,barnet kommer jo ikke før om 9 mndr og mye kan skje på den tiden.. Du må heller prøve å se for deg hvordan du tror du vil ha det om noen år. Er mannen du er sammen med nå en du kan tenke deg å ha et langvarig forrhold med? Lykke til:)
singelmamma Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes innlegget ditt passer best i et annet forum, nemlig "beholdebarnet"-forumet.
..snøklokke.. Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Samtidig som hun er i 1 tri hvis hun ikke tar abort..Så da bør hun vel få lov å spørre her og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå