Milla Tilla Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei dere! Håper noen her kan hjelpe meg. Jeg er ganske ny i dette her, og skjønner ikke så mye akkurat nå. Jeg var hos gyn i forrige uke som da helt tilfeldig så at jeg var midt i EL. (EL sannsynligvis dagen før) Det stemte med de EL-testene jeg hadde tatt dagene i forveien. Så, par dager etter dette begynner jeg å blø bittelittegranne, noe som har holdt på nå i tre dager. Tenkte det kanskje var fordi han hadde vært "litt inni der".., men vet ikke, jeg.. Jeg har aldri pleid å blø ved EL før. Jeg begynte å lure på hva som skjedde, og tok derfor en EL test i går morges, fem dager etter påvist EL. Og den var kjempepositiv! Mye sterkere enn den jeg hadde ved faktisk EL noen dager tidligere.. Tok en ny EL test i dag, bare for å se, og den var like sterk. Hva skjer? Kan jeg ha EL nå igjen? Tok gravi-test i går og i dag, bare for å sjekke. Den var jo selvfølgelig neg. Kan det være graviditet....?? Slår EL tester ut på dette, og da evnt før en ordentlig gravi-test? Tør ikke håpe en gang, men håper noen her kan hjelpe meg med litt svar.
Milla Tilla Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2010 Noen som pliiis kan hjelpe meg..?? Blir smårar av å gå og lure sånn som dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå