2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 må jo si det er litt vittig.. noen andre som har opplevd og sanndrømme?? Skjer for 3 gang nå for meg.. Drømte at hadde 3d UL og der så vi tydelig ei lita jente. Hadde ikke tenkt å kjøpe test for føler meg ikke gravid. Men joda.. visst var jeg gravid. Drømte sånt med de to andra og. Noen andre???
MMMH Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har ikke drømt spesifikt at jeg er gravid, men mistenkte denne gangen at jeg var gravid på grunn av alle drømmene jeg plutselig fikk! Hadde det nemlig sånn forrige gangen også -hadde helt vanvittige drømmer i begynnelsen av svangerskapet
Junifrue Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Hadde jeg vært gravid alle de gangene jeg har drømt det hadde jeg hatt nok fotballag til å fylle en hel liga på egenhånd;) Men nå når jeg faktisk er gravid så har jeg faktisk ikke vært i nærheten av å drømme om det faktisk.
MMMH Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Det er forsket en del på drømmer og gravide, fordi veldig mange opplever økt drømmefrekvens under svangerskap -spennende fenomen, som sikkert har en del å gjøre med at det er store forandringer på gang, med kropp og psyke, og dermed mye å bearbeide også gjennom drømmer.
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Hei! Er på besøk fra 3.tri, og ville bare si at jeg har blitt utrolig sanndrømt etter jeg ble gravid. Ikke bare med tanke på graviditet og barn, men om andre ting også. Blir noen ganger skremt selv over hva jeg drømmer. Så begynte jeg å fortelle det til samboeren som er syykt skeptisk til sånt og ikke trodde meg. OK, sa jeg, da kan jeg begynne å si hver morgen hva jeg har drømt, og så kan du selv se. Og ofte drømmer jeg ting som er på nyhetene og som han også kan se. Det er helt sprøtt. Så han tror meg nå, men det er noen ganger vanskelig å tyde hvorfor jeg har drømt det før jeg skjønner det... Så det er nok noe i det at man blir mer åpent for sånt i graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå