MyLittlePony Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei! Jeg har sittet her å lest om alle de STYGGESTE navnene dere vet om...men da lurer jeg på; Hva er de FINESTE?! Mye koseligere å lese om det :-)
Linnymor_87 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 hehe sant det egentlig jeg har allerede brukt det fineste guttenavnet jeg veit på min førstefødte.. han heter Daniel Når det kommer til jentenavn syns jeg Isabella er nydelig, og det er det vi har bestemt oss for at jenta jeg bærer på nå skal hete det er jo selvfølgelig mange mange fler fine navn, men dette er mine favoritter ;D
de_to og den lille Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Anna er en stor favoritt til fineste navn her! Har alltid likt det. Men egentlig så er jo langt på vei de fleste navn fine da
1+1=3<3 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg har tenkt og kalle datteren min Amanda. Synes det er så fint, og ikke så altfor vanlig heller. Syns også Angelica, Pia, May og Frida er søte navn:)
Christine209 Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 vil kalle jenta i magen for Emilie, Hanna eller Tia tror jeg:) Ellers hørte jeg en gutt i klassen min som het Eskil, syns det var helt nydelig!
Hurra133 Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Enig i at Anna er et fint navn. Jeg liker navn som ikke er så pretensiøse, og heller ikke for motepreget. Dessuten er min mann spanskspråklig, så vi må ha navn som passer på begge språk. Vi har en gutt som heter Martin, og hvis vi noensinne skulle få en jente (prøver så godt vi kan for tiden), tror vi det blir Eva. Av veldig norske navn synes jeg Bård er fint.Og Ingrid.
Mrs.C Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 synes emilie, adine, isabell, celine og mika er fine navn ble "halshugd" her inne for at jeg synes adine er fint, men det er da min mening;)
*eple* Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Satt akkurat på den motsatte tråden, og leste om de styggeste navnene de visste om - og der kom Eva opp - ble sittende å tenke på det, og synes det egentlig er utrolig vakkert - kanskje et alternativ om det kommer en jente? Ellers liker jeg: Olve, Even, Kasper, Mads Andrea, Eva, Maja ... Men med bare 5+4 så er vel dette jeg skal tenkte mye på i tiden framover:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Jeg syns det er så ubeskrivelig mange flotte navn og velge i. Men det hadde blitt bestemt at jenta vår skal oppkalles etter farmora mi, så hun ska hete Alma Mange syns kansje at dette er for gammelt, men jeg syns det er flott, og farmor var ei flott dame så
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Jeg liker lit moderne rare navn kanskje jeg da =) jenter: alva fanny mille linnea olivia margrethe (farmor på begge sider heter det) gutter: max theodore oliver kaspar
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 Mali, Isabell eller Natalie som jentenavn. Noah eller Kevin som guttenavn
Galskapens overhode Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Jeg liker litt spesielle navn Gutt Nathaniel Anatheo Lucian Aryon Michai evt Mikai Jente Lucia Aria Ariana evt Ariane Mira
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. november 2010 #13 Skrevet 5. november 2010 Jentenavn: Selma, Embla, Halvarda, Halkatla. Guttenavn: Halvard, Sigurd, Ask og Njord.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 9. november 2010 #14 Skrevet 9. november 2010 Halkatla ? Jeg prøvde å søke det opp, men kom ingenting. Hvor kommer det fra ? Katla, for meg er det dragen i Brødrene Løvehjerte =P Men jeg er alltid nysgjerrig på navn, derfor jeg spør...
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 9. november 2010 #15 Skrevet 9. november 2010 Halkatla er for meg en av figurene i Isfolket,liker karakteren men har aldri tenkt på å bruke navnet.
Mamma mjaua Skrevet 12. november 2010 #16 Skrevet 12. november 2010 Nikolai er det fineste navnet i verden. Blir helt lykkelig hver gang jeg tenker på det navnet. Caroline er et fint jentenavn.
Gjest Skrevet 15. november 2010 #17 Skrevet 15. november 2010 De fineste jentenavnene: Hedvik Telise Kamelia Rikarda Nelli Solvor De fineste guttenavnene: Tyr Teodor Lukas Ålliver Oskar Marelius Otelius Halvor Jada, kanskje ikke mange navn som ligger på 10 på topp lista, men vi liker det godet, trauste norske uten forfining og masse stumme bokstaver Men når alt kommer til alt, Navnet skjemmer ingen så lenge man lar folk få gå i fred
trippeltopp Skrevet 16. november 2010 #18 Skrevet 16. november 2010 Åååå, det er mange fine navn synes jeg.. Jente: Fanny Wilma Fredrike Elsa Lina Gutt: Georg Johannes Lars Jens Kristian Er likevel mange av disse navnene som ikke er helt meg... så MINE definitive favoritter, og som står høyest oppe på min liste er: Signe og Nils ....og mannen sier: ikke pokker! :/ Så vi har en utfordring foran oss
HappyCilla Skrevet 21. november 2010 #19 Skrevet 21. november 2010 Vår datter skal hete Léonie, som betyr løvinne på fransk. Pappaen er født filippinsk så hun kommer til å ha et eksotisk utseende og da syntes jeg ikke det var noe must å gå for et veldig norsk navn selv om jeg syntes at det er veldig mange flotte norske navn også som feks Alma:)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 8. februar 2011 #20 Skrevet 8. februar 2011 Prinsessa vår blir hetende Stella <3 Synes Emilie og linnea er fint også...men dårlige minner av de navnene ut i fra personer jeg vet om..
Isolde85 Skrevet 9. februar 2011 #21 Skrevet 9. februar 2011 Liker jentenavna Mille, Isabella, Sofie og Ariana, og guttenavna Tristan og Victor. I det minste er jeg og samboer enige i noen av disse, men Victor kunne jeg se langt etter, fikk jeg beskjed om..! ;(
Make№4 Skrevet 9. februar 2011 #22 Skrevet 9. februar 2011 Her er mine navn som jeg syns er finest...:-) Er ikke sikkert alle er enig men hva så... Selma Wilma Louise Aurora Tiril Elise Matilde/ Matilda Ingrid William Georg Jakob Fredrik Johan Patrik Viktor Elias Lasse Jens Enjoy! :-)
Lakenskrekk Skrevet 11. februar 2011 #23 Skrevet 11. februar 2011 Gutt: Elian Ulrik Oskar Isak Edin Elwin Jente: Helle Ovida Othilie Oliva ;-)
FrøkenHøygravid! Skrevet 15. februar 2011 #24 Skrevet 15. februar 2011 Jente navn : Amanda Celina Celine Er vel derfor jeg har valgt Amanda Celina til lilletrille som snart kommer =) Gutte navn : Sander Niklas Syns det er mange fine navn der ute jeg og alle har hver sin smak , hadde jo vært utrolig kjedelig om alle skulle likt det samme =)
Kri_z Skrevet 16. februar 2011 #25 Skrevet 16. februar 2011 Jente navn: leanna, Jenny, angelica,aurelia, nicoline, constantin,annabelle, pernille, guttenavn: leopold, oliver,leonard, conrad, Fikk gjennomslag for Pernille og Oliver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå