ungmor_89 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg fant ut for en uke siden i dag at jeg var gravid,legen tippet da 6-7 uker på vei.. er det noen som har noen råd om hva som helst? hehe.. Er ikke noe spesielt kvalm eller noe (enda hvertfall),bare veldig trøtt! Sommerfugler i magen nå..
Therese;o) Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Sommerfugler i magen her også ;o)) fant ut for 5 dager siden at jeg er gravid og er kjempe spent. Er kjempe kvalm og er som deg trøtt hele dagen.. Fikk beskjed av en venninde at det er kjempe lut å ta fosfor tabl. som fåes kjøpt på butikken.. tok disse og fikk litt mer energi og er ikke så trøtt.. Hvor er du fra?? Lykke til
ungmor_89 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 ja har vært p handlet den til lifeline i dag:) Så håpe den hjelper litt.. Jeg er fra grimstad,du da?=)
Maria_Haugedal Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Jeg er også fra Grimstad. Vil gjerne bli kjent med flere. Venter en gutt 7. oktober
lotte-liseliten Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er gravid med nummer to, tror man egentlig ikke trenger så mye råd, min erfaring er at man tenker, planlegger og bekymrer seg tusen ganger mer enn man trenger stol på helsepersonalet, de er faktisk flinke, og det er ikke så mye mer de kan gjøre utenom det de tilbyr deg men ta folsyre og tran hver dag, Og styr unna kaker og sukker, både for babyen sin skyld og din egen lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå