Lillemor&Gutta Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 ... og nattavveninga var visst plutselig i gang . I løpet av di 3 nettene før hadde han sovet rundt uten mat 2 av nettene så da trenger han jo ikke nattmaten egentlig. Gikk mye bedre en forventet. Litt suttring (fikk masse vann) men ikke noe spesielt med skriking. Satte meg til slutt på stua siden han slår seg lettere til ro uten meg i rommet og etter 40-45 min sov han vidre helt til 7:30 . Kjenner jeg er litt trøtt i dag men siden det gikk så utrolig greit skal jeg fortsette til han er helt avvent
Rampongi Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Flinkeste du. Jeg prøvde jeg selv i natt. Ga smokk og la meg igjen, men så lettlurt var hun visst ikke. Får prøve igjen i natt også. Hun våkner jo gjerne mellom 0500-0600 for å spise, så strengt tatt burde hun ikke ha behov, men innimellom spiser hun for lite på dagen og da skjønner jeg jo at en flaske på natta er godt..
Lillemor&Gutta Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Ammer du? Hvis ikke kan du prøve med litt vann på flaske. Min virket veldig tørst egentlig i tillegg til at jeg mistenker at han våkner av vane. Forberede meg egentlig på totalt kaos så det gikk langt over forventningne. Hold ut, det er verd noen dager med lite søvn når den første hele natta kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå