MiniMe&Dr.Evil Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Fant ut på lørdag at jeg var gravid. Tok en digital cb og den lyste gravid nesten med en gang. Jeg ble kjempeglad, men samtidig bekymret fordi jeg har jo hatt noe som jeg trodde var mensen den 27 mai. Da blødde jeg i tre dager, mindre enn jeg pleier, men likevel friskt blod. Så var det opphold noen dager og så har jeg spottet litt frem til i dag. ratet med en jordmor på fødeavdelingen nærmeste her og hun sa det kunne ha vært en festeblødning. Gravidsymptomene har ikke forsvunnet, de har faktisk bare vart i fem dager, derfor jeg tok en test, jeg pleier jo aldri å ha ømme pupper mellom mensen. Jeg ringte hvertfall legekontoret i dag for å høre hva de syns jeg skulle gjøre. Da sa de at de ville jeg skulle komme ned 11.20 for en sjekk. Skulle ta med urinprøve også. Håper alt er i orden!
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2010 Pratet med en jordmor skulle det stå.
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 Det gikk fint det Legen var ikke bekymret for at jeg spotter litt. Tok en ny test der og den var like positivt. Tok likevel hcg prøve for å få en pekepinn på hvor langt jeg er på vei. Hadde nemlig mens som var mindre enn vanlig både den 27 mai som jeg sa tidligere her, men også den 2 mai. Jeg er altså enten 5+2 eller 9+2 på vei. Blir spennende fremover Klarer nok ikke å roe meg helt før jeg får svar på hcg prøven som forhåpentligvis har høye fine verdier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå