Gå til innhold

ordinær ul idag! :) :P :S :/ :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud...tenke ta denne dagen er her allerede og jeg er 19 uker i dag i føølge jm og bim og sikkert meg selv også hehehe:)

tenk at vi skulle få oppleve dette her...men er jo så nervøs for at det skla være noe gale men prøver å holde meg positiv og kjenner jeg ordentlig etter gleder jeg meg nok mer enn jeg gruer...

blir en spennende dag dette....kryss alt for en frisk baby i magen min jenter....OG jeg tipper det ligger en gutt i magen min;) så får vi se....alle rundt meg sier jente så det blir artig å se....hvis vi får se..men frisk baby er egentlig alt jeg bryr meg meg om.....

oppdaterer i ettermiddag en gang....:) ha en fin dag jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åww <3 så heldi du e,vi har ul 23 å æ e så spent :))

x fingrene for lille nuske ditt :) så gler æ må t du oppdatere hr kordan d gikk,og kanskje vi får vite om d e gutt eller jente :)))

ha en fortryllende dag på ul :))

Skrevet

Lykke til!!

Gleder meg veldig til en oppdatering ;-)

Skrevet

nå er lykken stor!!!:))

i magen ligger en frisk og nyyydelig liten LILLEBROR:)

såå utrolig søt der han lå å suttet på underleppen sin hihi:O)

termin fremdeles 3nov...han var akkurat så stor som han skulle og vi fikk ikke sett oss mett på ham...;) utrolig flink og behagelig jordmor som utførte seansen..vi fikk filme og hun fant gode vinkler til oss å var såå grei...kunne tenkt meg hun under fødselen ja hehehe:)

19 fullgåtte uker idag..jm ville si 19+1 men det begynte vi ikke å styre med så terminen står som den står siden det er ivf baby...

hilse fra en glad og lykkelig tobarnsmamma snart:)))) smiler enda jeg........:)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått ordinære Ultralyd, tøysekoppen:=)

Og gratulerer med en liten gutt i magen din:=) Da fikk du bekrefta magefølelsen din som stemte;)

Kos deg masse nå. Jeg skal på ny Ultralyd onsdag morgen. Så får vi se om jeg er heldig å få vite kjønnet denne gangen da. Hihi.

Klem

Skrevet

takk skal du ha!!:) ja jeg "visste" nesten det var en gutt:)

nå er det bare resten igjen;) håper du får se kjønnet på onsdag...

Skrevet

Så bra at alt var i orden og at magefølelsen stemte:)

Da er det bare å kose seg masse med bildene, den gode følelsen og glede seg til november:)

Vi var også på ordinær ul i dag, hadde en fin opplevelse og det blir gutt her også:)

Skrevet

Grattis så mye m vellykket UL og lillebror i magen=)

Skrevet

takk for gratulasjoner jenter...har vært en drøm av en dag!!:)

Skrevet

Er så glad for dere vennen :):) Tenk at det kommer en bitteliten lillebror. Utrolig godt å tenke på at dere klarte det og at alt er bra med den lille rusken. STOR klem

Skrevet

Jeg var på UL mandag, men var desverre alt for tidlig (18 uker) i følge jordmoren. Hun kunne ikke se så mye som hun hadde ønsket pga dårlig UL maskin. Så jeg må tilbake dit om 2 uker. Har også veldig sterk følelse på at det ligger en liten lillebror i magen, men det gjenstår å se om to uker. Hun hadde sagt at hun ser en strek der, hun mente nok at det var en gutt, men hun ville ikke si det sikkert. Men dette hadde selvsagt ikke jeg fått med meg, siden jeg var så opptatt å se på lille nurket som vinket til meg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...