Gå til innhold

Er det noen med termin i rundt august-september fra Manglerud området her?

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Jeg flytter til Manglerud sammen med samboeren min til høsten.Vi venter vårt første barn i midten av august, og kjenner ingen andre i Oslo området som venter barn. Hadde vært hyggelig å bli kjent med vordrende mødre/ fedre som er i samme situasjon. Vi er forholdsvis 22 og 24 år gamle, og studerer begge.

Mvh ei som gleeeder seg til å bli mamma:-)

Fortsetter under...

Hei du! jeg bor på Lambertseter, ikke langt fra Manglerud sammen med kjæresten(og mannen) min :) vi venter en liten jente i August. jeg er 26 og mannen min 33 år. Det er jo hyggelig å kjenne noen i nærheten som er i samme situasjon da :) tipper det blir noen trilleturer rundt østensjøvannet til høsten..hihi

Hilsen fra Silje

Det var hyggelig å høre :-) Vi skal snart begynne å flytte nedover ting og tang til leiligheten, for at alt skal være klart til høsten.

Er det gå avstand til Lambertseter, eller tar man t-banen/buss for å komme seg fra den ene til den andre plassen? Det hadde vært artig med trilleturer osv.

Tenkte jeg snart skal kontakte helsestasjonen der nede for å komme inn i systemet med fastlege og barselsgruppe. Greit å få et sosialt nettverk i lag med andre som også venter barn:-)

Lena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...