Meg med tre små prinsesser Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Hva skal til for å få tidlig ul? Sist jeg var gravid mistet jeg i ma da jeg var 12 uker på vei. Kjenner jeg er ekstra bekymret nå når jeg er gravid igjen. Kan jeg høre med legen om det er mulig å få tidlig ul? Kunne selvfølgelig tatt privat ul, men er ingen i nærheten (les innen 4 timers reising) som driver med dette...
aprilprinsesse2011 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 gikk gjennom en ex.u. ved nyttår, og en MA nå nettopp, med inngrep for under en uke siden. fikk tidlig ul denne gangen pga ex.u. fikk oxo beskjed om at ved et evt nytt svangerskap, skulle eg få ul allerede i uke 7. noe før hadde liten hensikt, siden d er vanskelig å se noe før den tid så kan være du har rett på en tidlig ul d er bare å høre med legen/jormor, som henviser deg til ul du vil uansett få tilbud om den vanlige ul rundt uke 18/19/20, selv om du får tidlig ul
Oktobergutt2010:) Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Jeg tok UL så tidlig som i uke 9, fikk se både armer og bein.. :-) Ringte sykehuset først og sa jeg var bekymret, hun gjorde meg obs på at det vil ta kortere tid om legen bekrefter dette. To uker seinere var det tid for UL, altså i uke 9 og ei uke igjen til ordinær UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå