Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi og bytta sykehus paa forsoek to..Etter laaang venting paa at alt papirarbeid skulle gjoeres unna, gikk det fort for seg naar vi endelig starta..

Fikk neg ida, men har allerede blitt booket inn i august for neste forsoek..Haaper TR kommer snart naa saa jeg kommer meg igang igjen...

Heia *Prusti*

Kjedelig å høre at du ikke har hørt noe fra St. Olavs ennu, tenkte så på dæ og om kor d gikk her en dag, så hadde du skrevet inn i går. Krysse alt førr dokker, og håpe at dokker snart får svar fra dem.

Stor klem

Helt rart.. men i går kveld fikk jeg tlf fra st.olavs!! Ble så glad!! Endelig! Så nå veet jeg at det brevet blir sendt i dag eller i morgen :) Hvordan går det med dine søte små i magen kulpåmagen 2010? Tenk at det blir 2!! :) Kjenner du dem? Regner med dem allerede har bynt å kreve sin plass i magen:)

Annonse

Så flott at du endelig fikk høre noe, heilt topp! Veit du når dokker kommer igang der?

Jo her går d veldig bra, va på ultralyd igjen i dag, og de vokse fint begge to, og alt så fint ut. Helt herlig! Kjenne ikke så mye til dem ennu, men d vises godt nu. Magen strutter godt allerede, og d e en herlig følelse :o)

Ja ble veldig glad! Nei har ikke fått vite noe annet enn at legen har sett gjennom papirene og at jeg får et brev om hva som skjer videre.. Vente, vente, vente... he he:) ÅÅ kjenner missunnelsen er stor! Tenk TO i magen! Ja kan tenke meg magen begynner vokse:) GLEDER meg til å komme igang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...