Gå til innhold

Tips; Hensvik sprinkelseng til under halv pris på IKEA nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig sur og skuffet. Ikea i Åsane fikk inn 16 stk i dag, men de var borte på et blunk. De får ikke inn flere heller mens kampanjen varer. 16 stk... Det er jo ingenting. Og så står det maks 4 pr kunde. Skulle tro de kunne ta inn et parti på 2-300 stk i allefall. Dumme Ikea. :(

Skrevet

Blir nok mange høstbabyer som sover i hensvik sengen ja. vi fikk kjøpt den. skulle ha den uansett. skikkelig glad for det tilbudet:)

Skrevet

Vanskelig å si oktoberjenta. Vi dro til Furuset på mandag og da var det ca 2 halvpaller igjen da vi tok vår, så skulle vi opp i barne avdelingen for å hente badebalje som også er på tilbud til 29.-, og da vi kom ned igjen var det tomt. Det var snakk om max 10 min.Lagerbeholdninga til ikeas hjemmesider er ikke til å stole på, så det lønner seg å bare dra dit, men ikke utpå ettermiddagen, vær der tidlig.

Skrevet

Bare hyggelig! Da jeg var på Ikea og kom over knalltilbudet, tenkte jeg at dette MÅTTE jeg jo bare dele m dere andre kommende mødre her inne, er jo helt genialt billig for en såpass god og ny seng=)

Skrevet

Noen som veit åssen det er på Ikea Leangen i Trondheim, går det like fort unna der? Samboeren min var IKKE veldig interessert i å være der ved åpning nemlig..

Skrevet

Jeg troppa opp på Ikea Furuset i dag kvart på ti. Da var det kø helt ut døra. Hørte flere som sa de skulle ha den senga. Dørene åpnet seg, og vi løp innover!! Jeg fikk kapret meg en seng, men en stakkars dame som skal føde om 6 uker kom etter meg, og da var det allerede tomt. Og klokka var antagelig ikke ti enda engang!! Men det overrasket meg, det var ikke oss gravide som var de verste, det var pensjonistene som også skulle ha denne senga!! De er jo gale.

Men også ganske så merkelig av Ikea å kjøre et sånt tilbud på en så populær seng, og bare ha 10 stk inne. De burde jo ha flere hundre!

Skrevet

hehe, sikkert besteforeldre som er sendt ut på oppdrag for å handle seng til kommende barnebarn;) Men uansett tåpelig av Ikea å ha såpass få senger inne, de burde jo vite hvor populær den senga er, ikke minst til den prisen..

Skrevet

Samboeren min har tidligere jobbet på IKEA, og de har ofte flere på lager, men de kan bare ha en viss mengde nede tilgjengelig til publikum grunnet plassen... Og så er det slik at de dessverre ikke kan kjøre rundt på trucken under åpningstid grunnet sikkerhetmessige grunner og hente ned fra høyden når det går tomt nede på gulvet...

Men de stakkarsene lagerfolkene deres står på fra stengetid og gjerne til 2-3 om natten og så kommer neste skift kl 5-6 og fyller på før åpningstid... Så de prøver ihvertfall å ha nok til alle som vil ha... :)

Skrevet

Jeg var på IKEA Furuseth i går (torsdag). Da var det utsolgt, men de skulle få igjen enten på lørdag eller mandag. Jeg bor desverre litt for langt unna til å ta en ny tur, men dere andre får ha LYKKE til ;)

Skrevet

hmmm... jeg var på ikea Furuset på tirsdagen sånn i 12-tida, og da fikk jeg tak i seng uten at det var tidlig fra morgenen av! Skjønner nå at jeg rett og slett kanskje hadde flaks:) men tror iallefall de setter ut varer flere ganger enn fra morgenen!

Skrevet

Argh! Igår sto det at de hadde null igjen på Leangen, men estimerte 44 idag. Men nå står det null idag og 44 imorra igjen. Når det står null - da er det korrekt? Meldte meg opp på sånn e-postliste, så de skulle sende beskjed når den var tilgjengelig igjen, men ikke fått no enda hvertfall. Får vel ringe etterpå og høre med dem!

Skrevet

Flere her som stod og trippet foran dørene til IKEA Furuset i dag morges?....Aldri løpt mot en salgsvare før, men jeg var virkelig ikke alene...hehe...Så folk dro med seg opp til 4 senger.....Jeg fikk heldigvis den ene jeg trengte :)

Skrevet

Jeg gjorde det samme i går, RWM!! Folk er gale!!

Skrevet

Vi dro til Slependen. Kø utfor døra klokka 09. Jeg måtte bare hive meg på lasset og fikk da tatt 1 seng! Det sto faktisk at det var 0 på lager på internett, men dette stemmer ikke. Det er bedre å møte opp, kan ikke stole på tallene på nettet. De får vel nye varer hver morgen??

Morsomt å se alle springe som galne mot samme reol!

Skrevet

Hehe :-) Sto utenfor Ikea Furuset i dag tidlig jeg også, ville tilstander! Fikk heldigvis tak i en. Tittet på Finn.no nå, og der er det lagt ut en haug med Hensvik senger til 5-600 kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...