Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Kjøpte denne senga for 300 kr igår- ordinær pris er 850 kr.. Godt kjøp vil jeg si:D Senga er kjempebra, og det fine er at den ene siden kan taes vekk, f.eks for å sette den helt inntil foreldresenga eller når barnet blir større og selv kan klatre opp i og ned av senga. Superfornøyd jeg ihvertfall, er jo litt ekstra gøy når man får fine ting såpass billig;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2010 Her er den forresten: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002
renateda Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 det var jo kjempe billig:) Men ser ikke noe om halvpris på nett siden deres ??
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Vel, jeg var å kjøpte den for rundt 800 for to dager siden hehe
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Man må ikea family medlem for å få tilbudet. Det er gratis å være medlem, bare å registrere seg på nettsiden deres.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 uffda, den er kjip Linda89 Senga er på tilbud fra og med idag, men kanskje de tyvstartet litt på Ikea Slependen i helga, da jeg kjøpte den? Tilbudet gjelder for alle, trenger ikke å være familiy-medlem heller=) http://www.ikea.com/no/no/store/furuset/sale
sheba83 Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 http://www.ikea.com/no/no/store/leangen/sale er stort salg på ikea nå...
min lille fotballspiller<3 Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Tenke jeg skulle si fra om at disse "flyr ut"... var bare 10stk igjen på forus nå
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 jeg kjøpte senga i forje uke for full pris..
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 uffda, den er kjip Linda89 Hehe jepp det var vel litt unødvendig men, hvordan kunne vi visst det? Fikk reklame om det i posten i dag og kastet det før gubben så det haha så han skal slippe å irritere seg for det
prinsesse & lille spire Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 yey da har jeg fått meg senga var ca 3 paller på forus med dem.......men var mange mager som hamstret
mamma.for.2♡ Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Man trenger ikke å være medlem. IKEA har salg. Fikk reklame i posten i dag, kjørte rett ut på IKEA Åsane, og fikk den til kr 295 uten å være medlem noensteder
Catias Skrevet 7. juni 2010 #13 Skrevet 7. juni 2010 Har også vært og kjøpt senga....hehe...og ganske mange andre gravide...helt komisk, alle som stod der og ventet på at de skulle sette ut flere hadde mager....hehe. Artig syn... Folk rundt lurte fælt på hva vi ventet på..... ) )
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juni 2010 #14 Skrevet 7. juni 2010 hehehe:) den var bra catias hehehe:) ler.....ser det for meg ja:D sengen er kommet i hus her ogs¨å...den sist på ikea i åsane fikk vi;) men går no utfra de får inn flere??
allabarna Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Tilbudet gjelder tom. lørdag 19. juni eller så langt lageret rekker.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Jeg fikk også tak i en på Forus idag Da var det 6 paller som sto framme nå, så Ikea kjører nok med filosofien "Alle skal få"
Lotta2010x2012 Skrevet 9. juni 2010 #17 Skrevet 9. juni 2010 Kjørte inn på ikea etter å ha lest her, bor i fredrikstad. Da sto det på siden at dem hadde 32 på lager, kom inn og det var ikke en seng igjen, men de fikk inn i morgen, altså i dag:P Gadd jo ikke dra inn en gang til, så da ble det leksvikserien som jeg synes er veldig fin for, veldig fornøyd alikevel:D
oktoberjentene;) Skrevet 9. juni 2010 #18 Skrevet 9. juni 2010 Noen som vet om de har igjen på IKEA Furuseth? Bor litt langt unna, men har tenkt meg en tur i morgen
Sept10 & Mai2012 :) Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Tror ikke det er noen "alle skal få" filosofi dessverre. Jeg var innom IKEA slependen på tirsdag og da var de utsolgt. Sa at de skulle få inn 60 nye i dag tidlig, men at man burde være der når de åpnet. Siden jeg jobber rett ved siden av så fikk jeg sikret meg en, men mtp antall fremmøtte så tror jeg nok at det ikke er flere igjen (så ut som de siste forsvant bare etter et kvarter). Lagerbeholdningen som vises på nettsiden kan man uansett ikke stole på da den er estimert.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Noen som vet du om det er flere på furuset i dag?
Miss Snow Skrevet 10. juni 2010 #21 Skrevet 10. juni 2010 Gå inn på hjemmesiden til Ikea, finn siden til senga og trykk på "sjekk varebeholdning". Da får du se hvor mange de har igjen nå og hvor mange de estimerer å ha de neste dagene på de ulike varehusene.
renateda Skrevet 10. juni 2010 #22 Skrevet 10. juni 2010 å sjekke varebeholdning på nett er absolutt ikke til å stole på, så man må nesten bare ta seg turen ned og sjekke Kjøpte den på Furuset på tirsdagen, var der når de åpnet dørene nærmest UTROLIG BILLIG for en så fin seng !!
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 10. juni 2010 #23 Skrevet 10. juni 2010 Jeg fikk kjøpt en på Slependen i dag, men var der når det åpnet og fikk akkurat sikret meg en. Med andre ord, det ble utsolgt på type 15 min. Prøvde også på mandag og tirsdag, men var der da 20 min etter åpningstid og da var alle utsolgt. Helt vilt mye folk, tydelig at dette er et attraktivt tilbud ja... Men er jo en fin seng til en billig penge da!
Mon tro.. Skrevet 10. juni 2010 #24 Skrevet 10. juni 2010 Taa supre deg for at du delte dette tipset! Jeg er 15 uker i dag, hadde ikke planer om å kjøpe seng enda, men mamma og pappa dro på ike i går de, og fikk tak i to stk, så det er jo helt supert, siden venninen min og hadde anbefalt meg den sengen dagen før faktisk! Hehe, så moro! Hiv over mer sånne gode tips !
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 10. juni 2010 #25 Skrevet 10. juni 2010 Vi skal stå klare på lørdags morgen!!! Ser for meg at vi skal løpe om kapp hehe! Har egentlig en seng som jeg lå i da jeg var lien, men madrassmålene er litt mindre. Så må nok skuffe foreldrene mine som har spart den til oss barn.. Synes den senga er flott, jeg SKAL ha en! Takk for info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå