Gå til innhold

Har visst fått ein roleg sovebaby :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein liten på 2 veker som viser seg å vere veldig roleg og søv mykje :-) Han får mme, og legg på seg godt, så han får ikkje for lite mat i alle fall..

I natt sov han 10 timar i strekk utan mat, fekk nesten litt angst når eg vakna og såg kva klokka var...måtte stå opp og sjekke at han pusta.. litt spent på om det blir ei vane å sove heile natta, eller om det var eit eingongstilfelle..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Jeg sier bare nyt det så lenge du kan:)

Her i huset har vi hatt perioder med alt fra 13 timer sammenhengende søvn til ingen søvn de siste åtte månedene*s*

Skrevet

Sier også nyt d :-) Her sov snuppa hele natta pluss nesten hele dagene..var så rolig og snill...å tenkte jeg var så heldig...men ved 3 mnd alder var d slutt på d..he he..nå våkner hun en gang og to om natta og er seff morgen før 06.00..er nå 6mnd

Skrevet

hehe, må nyte det ja :-) men søskena har vore rolege dei og :-) men dei sov ikkje gjennom natta når dei var så små..

Skrevet

Nyyyyt det:) Mini var også sånn til å begynne med.. Men nå er det noe helt annet:) Sover godt om natta som regel(2 mnd) men om dagen er det ikke mye søvn som regel:)

Skrevet

Så deilig! Bare å nyt ja.

Piraten min har alltid sovet mellom 4-6 timer sammenhengende på natt. Nå er det jo enda mer, for hun nærmere seg 9 mnd. Det lengste hun har sovet er vel 12 timer, men også innimellom bare 2.. så man får da en natt av hver som regel.

Sov av hjertens lyst du tingeling! :)

Skrevet

Var visst berre den eine natta han sov gjennom ;-) vakna ein gong midt på natta i natt, og det er vel litt meir normalt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...