tingeling81 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Har ein liten på 2 veker som viser seg å vere veldig roleg og søv mykje :-) Han får mme, og legg på seg godt, så han får ikkje for lite mat i alle fall.. I natt sov han 10 timar i strekk utan mat, fekk nesten litt angst når eg vakna og såg kva klokka var...måtte stå opp og sjekke at han pusta.. litt spent på om det blir ei vane å sove heile natta, eller om det var eit eingongstilfelle..
Gjest Kira06 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Jeg sier bare nyt det så lenge du kan:) Her i huset har vi hatt perioder med alt fra 13 timer sammenhengende søvn til ingen søvn de siste åtte månedene*s*
lykkelig-mamma:-) Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Sier også nyt d :-) Her sov snuppa hele natta pluss nesten hele dagene..var så rolig og snill...å tenkte jeg var så heldig...men ved 3 mnd alder var d slutt på d..he he..nå våkner hun en gang og to om natta og er seff morgen før 06.00..er nå 6mnd
tingeling81 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 hehe, må nyte det ja :-) men søskena har vore rolege dei og :-) men dei sov ikkje gjennom natta når dei var så små..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Nyyyyt det:) Mini var også sånn til å begynne med.. Men nå er det noe helt annet:) Sover godt om natta som regel(2 mnd) men om dagen er det ikke mye søvn som regel:)
Rampongi Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Så deilig! Bare å nyt ja. Piraten min har alltid sovet mellom 4-6 timer sammenhengende på natt. Nå er det jo enda mer, for hun nærmere seg 9 mnd. Det lengste hun har sovet er vel 12 timer, men også innimellom bare 2.. så man får da en natt av hver som regel. Sov av hjertens lyst du tingeling!
tingeling81 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2010 Var visst berre den eine natta han sov gjennom ;-) vakna ein gong midt på natta i natt, og det er vel litt meir normalt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå