Gå til innhold

"name it" merket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de spesielt små i størrelsene de klærne som har "name it" ... fader meg ikke første gang jeg har bommet på størrelsene på de klærne..

for små må bytte igjen.. fortsatt for små.. ..

andre som opplever det merket sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!

Merket passet ikke i det hele tatt på Pia når hun var baby. Hun var lang og slank, likevell ble klærne (spes body) for trange.

På lillebror kan vi nesten bare bruke name it bodyer på han, alle andre blir for vide i halsen. Men, vi er nødt til å la de være litt lange for at de ikke skal bli trang over magen.

Nå som Pia er 3 er merket veldig ustabilt i str. Plutselig er buksen i riktig str alt for stor, neste gang kan det være slik at den blir for liten etter første vask. Kjiipt!

Skrevet

Jeg syns de har en utrolig fin passform, til mitt barn, heller litt store i str tror jeg da hn er litt kraftig, er det eneste merket i tillegg til cubus som passer både til lengde og bredde..:) Kansje du bare har vært uheldig

Skrevet

Synes egentlig de virker veldig riktig på størrelsen jeg... heller andre som er store. I hvertfall i forhold til mine barn. Har stort sett passet str 86/1.5 år når de har vært 1.5 år... Cubus og H&M f.eks er store på str synes jeg.

Skrevet

Ja jeg synes også de er små i størrelsen! Spesielt bodyene synes jeg. De blir liksom så stramme, lengden er grei. Og hun er ikke noe spesielt stor heller, er vel rundt 7,3 kilo og 68 cm lang (6 mnd). Kjøpte nettopp nå flere bodyer i 74 der fra, men ser at jeg nesten kunne hatt 80.

H&M er vel de klærne som har "stemt" mest med størrelsen på snuppa mi.

Skrevet

Noen av dem er kjempetrange!

Har noen som er veldig "vanlige" i str., men har fått og kjøpt flere som er helt dustete trange.

Skrevet

De er smale og små i str ja-.

Skrevet

Nei, har en slank jente. Vi kjøpte bodyer i str 80 til henne der da hun var ca 75 lang i str. 80. De var litt store i størrelsen med en gang så klart, men passet helt fint til hun var ca 84 lang....

Jakker har vi også kjøpt, og den passet helt fint. Det samme gjorde regntøy.

Skrevet

Jobber med Name It og de er generelt litt store i str..spes i bukser. Men dette vil jo uanset variere fra barn til barn :)

Skrevet

vi har mye name it klær og synes det er stort i størrelsen. Str 2-3 år er fremdeles for stort til jenta som fyller 3 i høst. Hun er litt lav, men ikke utenfor normalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...