Gå til innhold

er det bare meg som synes det er rart å bruke lano på barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig bare meg?

Skrevet

Er ikke bare deg. Her bruker vi verken Lano på liten eller Lano på stor. Den er guffen og lukter høgg!

Skrevet

Ikke snakk om! Her går det i Neutral eller annet parfymefritt.

Skrevet

men alle disse babyen og ungene de legger inn på Lano ungen da? bruker alle disse Lano? trodde det var et FYFYFY produkt spesielt blant brukerene av dette forumet?

Skrevet

sikkert ikke så mange av de lano-ungene som virkelig har lanoskum i badebalja si.

Skrevet

Det blir ikke brukt her i huset i allefall.

Skrevet

Minsten reagerer skikkelig på Lano og andre såper. Vaskes kun med Asan eller Neutral såpe.

Eldste bruker likegjerne Lano som noe annet.

Skrevet

Så dere tror også at det er bare en måte å få vist frem ungen sin ?

Skrevet

Bruker ikke lano på ungene. Har ikke lagt dem ut på lano ungen. Men det hadde jo vært vanvittig fint å vinne 30.000,- til ferie :P

Men er ikke ås gode odds, ikke fordi ungene mine ikke er flotte, men det er ikke kun det det kommer an på om de vinner eller ikke.

Det dreier seg om pengene/ferien og det å vise frem ungen sin. Mest ferien tror jeg nok.

Skrevet

Du er ikke alene nei. Hverken lano på liten eller stor her også. Den såpen er overhode ikke bra for huden, i tillegg lukter den ekkelt.

Skrevet

Nei, du...de brenner sikkert for å reklamere for Lano:)

Tror du at alle modellene som reklamerer for de ulike produktene virkelig bruker de?

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da :) kankje jeg kan sende inn jeg og da selv om jeg ikke bruker Lano ;)

Skrevet

Ja, med den tankegangen kan du sikkert det, din lille lanounge:)

Skrevet

Jeg syns det er rart å bruke Lano på folk i det hele tatt.

Det lukter jo helt jævlig.

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg hater lukta av den såpa. Lukter gammelkjerringsåpe. Men trenger da ikke bruke såpa for å være med i en slik konkurranse.

Skrevet

Ja, den lukten burde ikke være tillatt!

Skrevet

Den er sterk og lukter bæsj.

Skrevet

Ja, når ble det en plikt å bruke det du reklamerer for? Ser for meg både modeller og skuespillere som er tvunget til å bruke Lòreal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...