Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Har fått induksjon og måtte derfor bytte ut mine gamle gryter. Har kjøpt en Nowo stekepanne og er relativt fornøyd med den, men litt vel stor og tung av og til. Kjøpte et par billige på ikea bare for å ha til jeg har skaffet meg noen gode. De fungerer helt greit, men er i stål, og jeg kunne tenkt meg noe som som slipper og ikke svir seg så lett. Anbefaling? Nowo gryter? Er de gode, eller blir de litt for tunge? Synes også det er fint med gryter som kan slenges i oppvaskmaskina på en veldig lat dag.
prekæs Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 All Steel fra høyang polaris. Ikea kjelene er det heller ikke noe galt med, men partyserien til Høyang polaris koker det sent opp i på min induksjonsovn. Allsteel kan vaskes i maskin. Ikeakjelene likeså
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Men kunne tenkt meg noe som ikke var stål egentlig. Som er fine å ha melk i og sånn.
prekæs Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har en perfekt melkekjele kjøpt på ikea, med teflon. Ene pannen jeg har fra Allsteel er også med teflonbelegg.
Hopptetussa90 Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har Jamie Oliver kjeler og stekepanner fra Tefal. Er superfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Jeg har nett kjøpt meg Tupperware sine gryte, har en liten en til å koke grøt i og kakao, og har aldri blitt brent... super. sånn i stål. så har jeg stekepanna den er de teflon i, og den er vedig grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå