p-in-the-snow Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 hvor gammel er barnet. tenker å sette min på snart 8 mnd på potta om morgenen siden han bæsjer da nesten hver da. Rett etter at han har stått opp.
Gjest Kira06 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Vi kommer nok ikke til å begynne med pottetrening på en del måneder. Er 8,5 mnd, og synes det er altfor tidlig. Tror ikke hun hadde skjønt så mye av det, og i tillegg litt vanskelig når hun ikke sitter helt stødig selv enda. Er usikker på akkurat hvor gamle barna er når man starter med potte, men innbilder meg at de er eldre enn som så. Så jeg vil også gjerne vite hva flere tenker:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 VI startet på 9 mnd dagen Er ikke akkurat så flink til å sette han på potte, men blir i alle fall en gang om dagen. Og han tisser hver gang Ser ut til at han har fått "kontroll" over tissingen sin. Er 11 mnd nå. Prøvde også å sette han på potte slik at han skulle bæsje, siden han alltid bæsjer like etter at vi har stått opp, men da satt han bare og gliste og lo... og bæsjet i bleien etter at vi hadde kledd på igjen
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Jeg tenkte litt på å kanskje prøve potta på jenta vår som er 8 mnd. Ikke at jeg forventer at hun skal forstå så mye, men greit å venne dem på det kanskje? Men jeg kommer ikke til jobbe iherdig for at hun skal sitte i ro på den om hun ikke ønsker det. Ei eldre venninne av meg startet med tilvenning av potte da ungene var 8 mnd og de var bleietørre før de var 2 år. Hun satte dem på potta foran tvn. Men det kan selvsagt være tilfeldig at det gikk så bra.
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 hahaha trodde ungene var myyye eldre når man begynte med potte jeg... Hadde jo tenkt å starte rett før 2års dagen, men det er kanskje litt sent det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå