Gå til innhold

Fort sliten i magen....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har d slik? Hvis man drar til byen, kjører et stykke, inn og ut av bilen, inn på butikken og fram å tilbake.... Da kjenner jeg at magen bynner å bi litt av ja. Sliten som, ikke vondt, men sliten... :) Noen som skjønner hva jeg mener ?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia vennen :) eg kjenne ikka magen enda sånn, emn ryggen blir værre kvær uka, så ser førr meg kansje litt sykemelling så æ bare jobbe 4 daga i uka etter sommerferien, tengte jobbe mandag tirsdag torsdag fredag, så har æ en fridag midt i uka. tel å bynne me i allefall.

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg veldig igjen.Jeg er snart 17 uker nå og det skal ikke mye til før jeg blir sånn "stiv" og rar i magen...kjenner tydelig at det er fordi jeg blir fort sliten. Og jo mere sliten jeg blir jo mere står magen rett ut!!! Den blir sånn hard og rar...vet ikke om du kjenner deg igjen jeg,men det er ihvertfall sånn jeg opplever det.

Klem

Skrevet

Jepp, heelt sant d :-)

Skrevet

Jeg er 23+5 og vet nøyaktig hva du mener... blir det selv, også hvis vesla er veldig våken i timesvis...

Skrevet

Godt å høre Linda 89 :) Du er jo kommet litt lengre enn meg, når begynte du å få halsbrann, om du har fått d ? Tror jeg har begynt så smått å få litt.... :/

Skrevet

Ja. Særlig hvis jeg går mye på hard asfalt...så nå blir det trikk til jobb!

Hvis jeg blir stresset eller engasjert, kan også magen si ifra...da kan det noen ganger stikke også...

Så korte gåturer og ro. Det hjelper å ligge på rygg...enn så lenge...

:-D

Skrevet

Heisann! :)

Enig her - og tror nok at er dette som er kynnere på et tidlig stadie :) Magen blir litt vond og hard etter anstrengelse hos meg også, så merker at jeg må ta det veldig med ro... :)

Jeg er forresten 25 uker på vei og andregangs... :)

Skrevet

Sånn er det faktisk her også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...