Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har et mindre problem her... Nå som det er sol, sommer og varmt, kjenner jeg at lårene gnisser mot hverandre når jeg går i kjoler og skjørt. Har lagt på meg en del på lårene i løpet av graviditeten. Noen som har tips til hva man kan gjøre for å slippe gnagsår på innsiden av lårene?! Orker ikke gå rundt i bukser når det er over 25 grader...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Hvis du har kjole eller skjørt som går litt ned til knea, så kan du ha en liten shorts som går til midt på låret på deg under ?? :))

Skrevet

Jepp, god idé! skal se om jeg kan finne noen gamle sykkelshorts i skapet:)

Skrevet

Går også ann og ha på kompress.. har i div strl på apoteket.. som dekker akk der du trenger det.. om det passer dårlig med anna klær under ;)

Skrevet

Talkum er kjempe fint å bruke som nevnt tidligere her:-)

Skrevet

Jeg bruker tights som går til knærne. Men det er kanskje ikke alle klær det passer under. Jeg bruker det under tunikaer, lange singleter, noen skjørt og kjoler. Egentlig så kan jeg ikke fordra den moten (hvis det er mote lengre?) Men det er utrolig praktisk når man jobber i barnehage, da man ofte må sitte på bakken og leke f.eks. OG det hjelper mot såre lår :)

Skrevet

Alove vera-gel er deilig svalende på slike sår og hjelper mot gnissing iom at det ikke blir friksjon så lenge det er gel på huden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...