Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Etter maaange års prøving og med litt hjelp av Pergotime klaffa det IKM i morgen, men testen viste positiv før kontroll-streken idag tidlig....!! Har opplevd sa og ma i 2009 og krysser nå alt for at det går bra denne gang ) Alle gode ting er tre......er det ikke det folk sier....?? ....åh så deilig.....har smila i kapp med sola i dag
Håpet ble virkelighet! Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Gratulerer så masse med positiv test! Det er første steg frem mot baby, men skjønner godt om du tenker mye akkurat nå - Lykke til videre! )
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Gratulerer så mye!!! Er det ikke en deilig følelse, og jeg kan tenke meg at det er mange tanker som raser i hodet ditt. Derfor vil jeg bare si at ja absolutt, alle gode ting er tre! Kan skrive under på det, det var på tredje graviditeten at det gikk bra og vi fikk verdens nydeligste tulle, så ja, alle gode ting er tre. Kos deg med graviditeten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå