linn_85 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 ser mange her tar maaange tester=p jeg har bare tatt en test som var veldig posetiv. bør jeg ta flere eller er det noe dere bare gjør får å vær 110% sikker? som sagt null erfaring. Jeg er i uke 6 nå, tok testen i går etter å ha venta på mensen i nesten 1 uke.
Litato Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 En posetiv test er en posetiv test! Gratulerer! Man sier at en test er 99 % sikker. Og den ene prosenten gir utslag i evt feil negativ test. Så du behøver ikke å ta en ekstra test
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 det er større sjans for at en negativ test er feil, enn en positiv:) Gratulerer!
linn_85 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 er det jeg med tenker.. å siden jeg har mange tegn å mensen ikke er kommet så svir jeg ikke av mer peng..
Jenta med gullklump i magen Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Hei:) Jeg tok selv bare en test. Fikk positivt og da mener jeg at det ikke er vits å bruke penger på en til:) Kjempe happy:) 7 uker i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå