AO3 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Positiv test! Og den var ikke bare litt positiv heller, det ble to sterke streker med én gang. Da har vi for andre gang klart det på første forsøk, og jeg føler meg veldig heldig akkurat nå... Og jeg som var bekymret for å ha blitt steril etter keisersnittet! Må forsøke å få legetime snart, siden det ble så mye styr forrige gang under og etter fødsel trenger jeg nok litt ekstra hjelp til å komme gjennom dette på en god måte. Det er jo dessuten farlig å ta gledene for mye på forskudd, det er enda tidlig, og mye kan skje... Men enn så lenge er termin i begynnelsen av februar en gang.
løveprinsen <3 Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Gratulerer:) din heldigris;) Lykke til med voksende mage. Det er bare herlig.
Lillepusen-78 Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 GRATULERER SÅ MYE :-) Har tenkt på deg.... Jeg skulle hatt mensen i går, så vi får se om jeg er like heldig som deg ;-)
AO3 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 Takk, begge to! Blir spennende med testingen din da, Lillepusen-78.
Carina har to små gull Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Gratulere så masse Noen er bare skikkelig heldige. Du får ha masse lykke til i svangerskapet
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Oj, så moro!!!!! =) GRATULERER så masse!!!! Flott å høre at det klaffe for noen av oss!!:-) Kos deg masse gjennom hele svangerskapet =) STOR klem ^^
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Det er godt at der er noen som har hellet med seg:-) Gratulerer så masse!!!!! Selv hopper jeg over i 3.pp siden tr kom i forgårs;-(
Gjest --- 1pp--- Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Grattis Jeg ska teste på torsdag hvis jeg klarer å vente.. skulle egntlig i dag, men fant ut det var torsdag som testedag.. (Fjern)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå