<3 mi corazoncito <3 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Lurer på hvor tidlig dere fikk symptomer? Er litt smånervøs siden jeg ikke føler meg KJEMPEgravid.. Eneste jeg merker er litt øm i puppene, men ikke hele tiden. Og stikkninger nederst i magen av og til... Er det et dårlig tegn, eller kan jeg bare være glad for at jeg ikke merker mer ennå?? Er bare 5uker på vei!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Heii ! Jeg hadde ingen symptomer annet en litt ømme pupper før uke 7 ! Da kom aaaalle symptomene , puppene ble myyyye vondere , kvalme , etc. Bare vent i noen uker til ! Lykke til
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 jeg visste ikke at jeg var gravid før jeg var over 8 uker på vei. INGEN symptomer før ca 10 uker. Da kom kvalmen. Små kvalm, uggen, ømme pupper, osv:) like normalt med lite symptomer som mye:)
linn_85 Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 jeg har kjempe tørre lepper føler jeg drikker heletiden. litt ømme brystvorter mens lignendes smerte, men det er over nå
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2010 Tusen tusen takk for svar jenter! Det roet meg faktisk ned MASSE! Ser jo at det ikke bare er meg som ikke har en haug med symptomer tidlig, og at det nødvendigvis ikke trenger å være noe galt av den grunn!!:) Så lykke til alle sammen!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå