jasu88 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 min sønn er 18 mnd å har fått 12 tenner. han fikk første tann 4mnd gammel, å de har kommet jevnt og trutt siden. siste tann kom i nå i april.. syns han har vært tidlig ute med alle tenner, så lurer på når man skal gå til tannlege? får man innkallelse?
Lemonia Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Første sjekk hos tannlege er ved 4 år. Sønnen din er helt normal når det gjelder antall tenner, ikke tidlig ute i det hele tatt. Til sammenligning er sønnen min også 18 mnd og har 16 tenner (han fikk første tann rett før 7 mnd), mangler altså bare 2-årsjekslene, så han har de han skal ha på den alderen.
Lemonia Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Må bare rette litt, det er tannpleier de skal til, ikke tannlege.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 her er det vanlig at ungene går til tannpleier når de er tre år første gangen..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Min eldste var hos tannlegen i vinter, tre og et halvt år gammel. Man får innkalling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå