Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Jeg lurer på om det har en sammenheng, jeg har litt ekstra på magen fra før, og målet mitt er veldig stort. Jeg veier rett i underkant av 90 kilo tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Ikke nødvendigvis. Jeg veier en god del mer enn deg og SF-målet mitt ligger godt innenfor det grønne feltet.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Nei tror heller ikke det nødvendigvis er en sammenheng der. Mange ting som spiller inn. Jeg hadde startvekt rundt 90 sist og lå høyt på sf-målet. Men fikk beskjed om at jeg hadde mye fostervann og det var grunnen. Denne gang har jeg normalt med fostervann og ligger rundt rødstreken. Startet på over 90 denne gang.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Dette har ingen sammenheng, sa jordmor til meg. Jeg har mye ekstra på magen fra før, og ligger langt over det grønne feltet på SF-mål. Jordmor sa at når jeg ligger på rygg, og hun strekker det som kan strekkes, så utgjør "tillegget" på magen ingenting...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Så bra å høre=) Jeg har et veldig stort mål, seks cm over det grønne feltet, og tenkte bare det er forde jeg har litt ekstra fett utenpå, men da vet jeg det!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 hehehehehe... jeg er i min uke 36 no og mitt SF mål har for lenge siden gått over skjemaet 44 ca eller noe men har gått ned masse i vekt under dette svangerskapet, så har masse ekkel hud under magen
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Det tror jeg ikke. Jeg er normalvektig (bmi på 23 før svangerskap) og ligger godt utenfor det grønne feltet på sf-målene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå