♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Hvor mye sover deres barn på 6 måneder?
Gjest Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Min er straks 6 mndr og slik ser hennes soving ut, sånn ca; Natta: Legger seg mellom 18-19 en gang og sover til 05-07. Den siste uka har hun våknet kl 05 hver morgen/natt og da blir dagsovingen litt annerledes enn ellers... Første dupp: 30-60 min, ca 2 timer etter at vi har stått opp. Andre dupp: 1-2 timer, i tidsrommet 11-13 Tredje dupp: ca 1 time, i tidsrommet 14-16. Det varierer egentlig endel, men antall timer hun sover tilsammen i løpet av en dag blir ca det samme hver dag. Enkelte dager har hun bare to dupper også, men det er sjelden.
vaffeljernet <3 Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 min, som også omtrent er 6 mnd (om en uke) har omtrent akkurat prikk likt sovemønster som din! men det varierer litt når han har den lengste duppen for han sover best i senga si. i vogna pleier han og våkne etter maks en halvtime. litt slitsomt egentlig.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2010 Da er det ikke bare min som sover korte dupper. Det snudde jo plutselig. For ikke lenge siden sov han jo mellom 2 og 3 timer på to av duppene. Men det er vel allerede i denne alderen det snur? Han sover 2 eller 3 dupper. Kommer litt ann på når han står opp, og om vi er ute på noe. Han sover så og si akkurat 1 time og 15 min:-)
abella Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Knerten er inne i en veldig uregelmessig periode. Om det skyldes at vi er ute og reiser og derfor ikke har noen særlige soverutiner, eller om det er alderen vet jeg ikke. Enkelte dager sover han 3 dupper på en halv time hver. Mens andre dager sover han 2 lengre dupper på rundt 3 timer tilsammen. Han sover ca 11 timer hver natt.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Snuppa legger seg kl. 19-19.30 hver kveld, da begynner dagen alt fra 05.30-06.30.. Men er litt våken på natta da. Første dupp er i 08-08.30 tida (ca en time), neste er rundt kl 12 (igjen en time) og siste sniker jeg inn helst så den er ferdig til kl 16, senest 16.30. Da går det greit å legge henne til 19. (Men ikke alle dager er like da:) Igår sovnet hun kl 19.30, våknet 05.30, men sovnet til igjen og sov til 08.15. Heeerlig! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå