Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 eg hadde begge deler. og følte at eg mista meg skjøl. noen som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har svangerskapsdepresjon, men håper på å slippe fødselsdepresjon. Om du vil lese hvordan jeg har det, så kan du gå inn på http://hormontrollet.wordpress.com/ Er du ferdig med fødselsdepresjonen? Tok det lang tid? Har du noen tips eller råd? Klem*
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 er ikkje helt ferdig med fødselsdepresjon. Eg var utrolig lykklig til eg var 6 månder på vei. og då blei eg ekstremt deprimert. det var liksom ikkje noen mellomting. eg gjekk liksom fra å være ekstremt lykklig til ekstremt deprimert. eg er en person som blir lett påvirka og da blir eg lett deprimert men og omvendt. eg blei veldig likegyldig til barnet og alt. ingenting vetydde noe liksom. eg gjekk til psykolog men ho behandla meg ikkje så bra og da blei eg bare verre:( angrer på det. eg kutter ut dei personene som gjør meg deprimert. og heller bare ha kontakt med dei som behandler meg bra=) merker eg trenger myye omsorg og kjærlighet osv når eg er så langt nede, og siden eg er aleine i tillegg har eg ikkje så mangen som kan gji meg det, men det er vel ikkje du? eg skal flytte for trenger en ny start. eg prøver å finne meg skjøl igjen, men det er ikkje så lett. husker nesten ikkje kordan eg var. hukommelsen og minnene har svikta litt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Uff, det høres ikke godt ut. Jeg er heldig og har mange rundt meg. Det er mest av alt mannen min som jeg "bruker", han støtter meg og er der for meg når jeg trenger det. Håper du finner igjen deg selv, det fortjener du! Håper og at du finner en måte å komme deg igjennom dette på. Jeg jobber hver dag med hvordan jeg skal håndtere dette. Det er ikke lett i det hele tatt. Jeg bare håper det går over snart, og at jeg kan få slippe å føle meg så langt nede. Det du sier om å bare ha kontakt med dem som behandler deg bra, er jeg helt med på. Jeg orker ikke være i nærheten av folk som ikke forstår, eller som ikke aksepterer. Jeg har også gått til psykolog, som ikke var noe tess. Resultatet er at jeg går ikke dit lenger, jeg går til legen min i stedet. Håper du får det bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå