Mammaols1 Skrevet 6. juni 2010 #1 Skrevet 6. juni 2010 Hei! er i uke 13+4 Har hatt små murringer og litt stikking i lysken (noe som er normalt har jeg forstått) i går kjente jeg ingenting der nede, og det virket som den lille magen jeg har fått er forsvunnet.. kan hende det er bare innbilding, men jeg syns også brystene er gått tilbake,og ikke er fullt så ømme. Har man dager man er mindre hormonell, føler seg gravid, eller er jeg i ferd med å miste? så hjertet i uke 8 og har ikke blødd eller hatt noen plager ellers i svangerskapet.. hjeeelp!
Luna har født. Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 Hei. Jeg tror dette er nokså vanlig jeg. Har også hatt det slik, med puppene altså. En dag er de store og neste dag er de liksom ikke så store og ømme mer....kan gå dager uten murringer og så er det plutselig veldig vondt en dag....Nå begynner jeg å bli bekymret fordi jeg synes det er vel vondt av og til jeg da... Ikke til å bli klok på denne kroppen :/
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Det som du opplever nå mht at symptomene på av.skap avtar er visst vanlig etter det jeg har forstått, og ifølge legen min forklares det med at hormon-nivåene stabiliserer seg eller "flater ut". når du er 13+4 kan jo fortsatt magen variere veldig ift når man spiste sist ,hvor full blæra er osv. ta det bare med ro, er nok ingenting i veien:) hva sier magefølelsen?
*Nøtta* Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Sånne dager opplevde jeg også på den tiden...flatere mage(sikkert ikke så luftig de dagene),brytene var ikke ømme lengre og ble mindre,samt at voksesmertene gav seg litt. Men i dette øyeblikk har jeg en liten turbo som spreller rundt,og er 21+1. Så trenger ikke bety at noe er galt. jeg tenkte som så,at så lenge jeg ikke ser blod,så går jeg utifra at alt er ok med den lille. Alså ikke bekymre seg før man SER at man har grunn til det. Klarer du å tenke sånn så hjelper det mye alså! Holdt på å bli gal en stund av all bekymring,men når jeg først fikk sporet over på dette så ble det mye lettere.. "Alt" er normalt! Smerter-ikke smerter,kjenne liv,ikke kjenne liv-alle er så forskjellige.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Hallo ! Er på besøk fra 3 tri. Det er nok helt normalt , jeg reagerte også på det , at puppene ikke var ømme lenger at jeg ikke var kvalm lenger etc. Jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt , og var konstant bekymret for at det var noe galt ,selv om jeg ikke hadde blødd eller noen ting . Men jeg er idag 31 uker og han der inne har det strålende ! Så bare nyt denne tiden , uten kvalme og ømme pupper !! Klem !
lisamor83 Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 dette var godt å lese! Jeg føler det også akkurat sånn. Har slitt MYE med kvalme og den siste tiden veldig hodevondt og utmattet. De siste dagene har lissom alt gitt seg så jeg blir redd/bekymret:( Brystene føles ikke ømme og magen ser stor ut noen ganger, men når jeg våkner om morgenen ser det ikke ut som jeg gravid nesten i det hele tatt. Men jeg har heller ikke hatt en eneste blødning eller antydning til det så håper jo at den lille har det bra der inne. Var på ultralyd i uke 7-8 (første kontroll og fastlegen min har Ultralyd apparat) da så jeg en liten krabat som sprellet og var ivrig der inne.. så jeg håper han/hun fortsatt er det:) Skal på kontroll og ultralyd igjen på tirsdag.. satser på alt er fint og at jeg kanskje får vite kjønn også ...selv om jeg tenker mest på om det lever der inne for tiden..
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Tror det er vanlig at symptomene blir midlere og ikke så påtrengende. mange blir bra av kvalmen og føler seg sprekere...dette skal jo være den beste tiden av svangerskapet. Det står det i boka mi :-) Om du er veldig redd få deg en privat UL...ikke godt å være bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå