Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er for tiden på reise i Sør-øst Asia og så har dessverre flere av Avent flaskene våre blitt ødelagt så jeg trenger nye. Men hvordan vet jeg om flaskene her nede er frie for bisfenol? Det er jo ikke akkurat et tema her. Er det noe spesielt jeg bør se etter i bruksanvisningen/innholdsfortegnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså ikke en A, men en 7 tall.. ikke greit så tidlig på dagen :)

Skrevet

Takk for det Rampongi! Det dukker alltid opp noen problemstillinger når man er ute og reiser som man ikke hadde forutsett og derfor stiller litt uforberedt til...

Skrevet

Uansett så tar nok ikke ungen skade av noen uker m Bisfenol-flasker heller; vi med litt eldre barn har jo flasket opp barna våre med disse usunne flaskene i et helt år før den nye infoen kom ut.. Men selvfølgelig, kan man unngå det er jo det mest praktisk såklart=)

Skrevet

ikke alle de nye aventflaskene er champange farget! De du kjøper i butikken er BPA frie, men de er ikke farget. de er mykere plast også.

Skrevet

ååhh, beklager. Da var ikke det noe å gå etter heller..

Da får du gå etter merkingen. Lykke til!

Skrevet

hehe det går helt fint altså:) var ikke meningen å høres krass ut:P

Men jeg har lagt merke til at de man kjøper på apotek er champange farget og hard og gjennomsiktig i plasten,mens de jeg har kjøpt på kiwi feks er mykere i plasten og er ikke så klar å se igjennom:)

Skrevet

neida syntes ikke du var krass. jeg unnskyldte at jeg opplyste feil :)

jeg kjøpte noen på barnas hus jeg og trodde alle var likens.

Men abella har sikkert leia seg gjennom asia og fant sikkert utav det alikevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...