Gå til innhold

pergo... hva veide du da du fikk det??

Anbefalte innlegg

jeg og min mann har prøvd å bli gravide i over 2år nå, uten resultat...og prøver nå å få pergo time, men er ikke så lett, iværtfall ikke til min lege.

men jeg kjenner mange som er større enn meg, eller like store (veier 129kg) som har fått det...så da lurer jeg på:

hva veide du da du fikk pergotime?

kjenner du noen som har fått det, og hvor mye veide de??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141942745-pergo-hva-veide-du-da-du-fikk-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en stor dame og gynekologen min gav meg pergo uten å stille et eneste spørsmålstegn rundt vekten min.

Jeg har blitt gravid på egen hånd, men mistet i SA i november. Nå prøver vi igjen med pergo. Har hatt tre kurer uten klaff foreløpig.

Er du blitt utredet? Er det psoc du har ?

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg byttet lege, oppsøkt gynekolog de har mye mer peiling og du får bedre oppfølging.

Jeg har betalt privat det siste halvåret og fått super oppfølging.

Lykke til, håper spiren sitter snart.

Jeg har endometriose, og hadde prøvd på vårt 1 barn i over 2år, da gynekologen min henviste meg til prøverør, og gav meg pergo.

Det eneste han sa, var at de desverre kom til å si noe på vekta mi, og be meg gå ned i vekt i forhold til prøverør.

Jeg veide ca.125 kg, er 1.68 høy. Hadde full klaff på 1 kuren, og etter det har 2 to til kommet som "perler på en snor" uten hjelp :)

• 4 uker senere...

Jeg veide vel 125 kg nå når jeg fikk pergo. To måneder senere var jeg gravid!

Jeg har en sønn fra før av, og fikk pergo i forkant av at han "ble til" også... Da klarte jeg å gå ned til 119 kg først... Men gynekologen min sier i hvert fall at det er en "gammeldags" tankegang at overvektige ikke skal få tilbud om behandling/medikamenter, og at man ikke trenger å "få kjeft"... Veldig takknemlig for en forståelsesfull gynekolog!! (Som jeg skal til i morgen for å se nurket i magen....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...