Gå til innhold

teller dager:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes månedene har gått så fort, men nå som det nærmer seg prøving går tiden så sakte!!!! går bare å venter på mens.. hehe.. det er ikke ofte man gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det er jammen sant ;) Blir min nest siste mens som jeg har akkurat nå faktisk! Er litt sur fordi det virker som neste kommer presis på ferie! Åh - typisk..var jo da vi skal starte prøvingen,..man kan vel ikke framskynde den på noe vis? hehe :)

Skrevet

JA....syns både det går sakte og fort jeg da!

Gikk myyyyye saktere da vi skulle starte med prøvinga på førstemann!!

Nå har vi jo så mye å gjøre. Snuppa krabber OVERALT, hun har begynt å reise seg opp og ja...det er mye å følge med på! Itillegg er det jo sommer og kos:)

Kommer nok til å syns tiden går myyyye saktere når eg først er gravid og kvalmen slår til:S

Skrevet

det blir min nest siste også.. men denne mnd kan regne nøyaktig på syklusen min.. så ser jeg når jeg får den i juli, og sånn ca når EL kommer:) ja det er sant at det gikk saktere første gang.. og tiden går veldig tregt når man kaster opp og er kvalm.. uff.. kommer sikkert til å bli sykemeldt sånn som sist. husker jeg gledet meg sånn til hun skulle krabbe og gå:) men da var hun jo overalt ja.. blir plutselig mye mer å passe på!!

Skrevet

Vurderte nesten å spørre kjæresten om vi bare skulle tjuvstarte å prøve etter denne mens, men så tenkte jeg på det med eventuell kvalme og er kanskje ikke noe særlig å dra på ferie å være dårlig, så får heller nyte ferien og tenke at vi prøver med en gang etterpå :) Men vi er jo allerede i uke to av juni dere, det går nok fortere enn vi tror! Men ja sukk..enda lenge igjen ;) Blir så spennende å høre hvordan det går med dere alle når vi kommer til juli!! Og når jeg kommer hjem fra ferie, om det har skjedd noe med noen :-D

Skrevet

Blander meg inn i denne tråden også jeg... :)

Sjekket kalenderen nå, og hvis mensen oppfører seg ordentlig så kommer den akkurat i månedsskiftet juni/juli.

Har gått til innkjøp av EL-tester også, er det kanskje en smule overdrevet...? :) Har gått på en eller annen form for prevansjon siden jeg var 16, så er litt engstelig for at systemet ikke fungerer helt som det skal lenger.

Skrevet

jeg venter mens nå denne uka.. så jeg får vel min i begynnelsen av juli:) jeg har gått til innkjøp av EL-tester og graviditetstester jeg også:) bestilte det fra nettet idag! jeg syntes ikke det er så overdrevet.. er jo spennende nå i starten.. kommer nok ikke til å fortsette med EL-tester lenge, hvis jeg ikke får det til med engang. men målet er jo å få det til å klaffe på 1forsøk, så da må man jo være litt forberedt;) jeg har jo aldri gått på p-piller.. har kun hatt kobberspiral, så det er ingenting som skal ha klusset med sykluser og EL.

Skrevet

Frøkna80 slutter du på prevansjon litt i god tid nå da så kroppen får "hentet seg inn"? Tror uansett det går seg relativt raskt til, veldig mange går jo på p-piller f.eks i årevis! :) Går nok fint! Venter min neste mens i begynnelsen av juli jeg også, pleier i blant å ha litt lengre sykluser (med lengre mener jeg over 30 dager, har ligget på 30-32 de siste månedene da, men i blant slår jeg til med en 40dagers :-o ) så kan bli en stund å vente til jeg kan teste, men morsomt at vi er såpass likt i syklusen :-D

Kjøper ikke inn noe jeg, tar det bare som det går i begynnelsen, har sex såpass ofte uansett at jeg tenker det må bli i nærheten av eggløsning uansett :P hehe.

Men graviditetstester kunne kanskje vært noe å bestilt over nett, er jo så dyrt på apotek, iallefall hvis det man må ha mange, hvor bestiller du det Renee Maria og lille Felicia? :)

Skrevet

hehe.. ja det hadde vi før vi fikk barn også;) det hørtes ille ut.. men vi hadde selvfølgelig mye mer tid og overskudd til sex før. vi har det jo ikke sjeldent.. men det skal jo ikke mer enn et par dager til før EL er over, så tar EL test for sikkerhetsskyld:)

jeg bestiller på quicktests.no.. tror det kostet 49kr for 2.. og de skal være like sikre som de på apoteket!

Skrevet

Jeg har brukt p-plaster de siste årene, og sluttet med det i begynnelsen av april. Tenkte det var greit at kroppen fikk finne igjen den naturlige syklusen før vi begynner å prøve. EL-testene kjøpte jeg bare for min egen del, for å sjekke om EL kommer i gang igjen, så det begynner jeg med allerede denne måneden. De hadde 30% rabatt på apoteket, så da slo jeg til! :)

Håper på at det skal klaffe på første forsøk jeg også, men man vet jo aldri. Tre av venninnene mine fikk det da til med en gang, så jeg krysser fingrene for det! Hadde jo vært gøy om vi alle her fikk det til på første forsøk:)

Er det mange av venninnene deres som allerede har barn?

Skrevet

Renee Maria og lille Felicia: Hehe, jeg skjønner den da ;) Da skal jeg sjekke ut den siden, var jo veldig billig! Håååper mensen min kan komme bittelitt tidlig denne gangen så jeg hadde blitt så og si ferdig til feriestart, men sukk, man kan jo ikke styre det!

Frøkna80: Ja da går det nok greit, blir spennende for deg å se når EL kommer da, min har ikke pleid å komme før rundt dag 18-19 så er kanskje litt sen (merker ganske godt når jeg har EL nemlig), er vel ganske vanlig å ha på dag 14-15 etter som jeg har fortstått? Er ikke såå inne på dette da :P

Ingen av venninnene mine har barn faktisk, hehe, har vært "heldig" sånn sett, godt å være en gjeng som har vært på likt stadium liksom, men vet det er noen som antagelig skal prøve snart, og så "bryter" jo jeg ut nå, hehe, Men tror ikke det blir et sjokk akkurat ettersom jeg og kjæresten har vært sammen såpass lenge og er så gamle som vi er :) Men søstra mi har barn da, og så satser jeg på at hun ene venninna mi skal prøve snart, er litt greit å ha noen som vet hvordan man har det etterhvert :) Er du den siste i venneflokken eller har du kanskje veldig mange venner? Hehe, ettersom 3 av venninnene dine allerede har fått tenkte jeg på ;)

Skrevet

I den aller nærmeste venninnegjengen er det jeg og to til som ennå ikke har fått barn, og to som har fått. I den litt større omgangskretsen er det nesten ingen som har fått barn ennå faktisk. Så jeg er ikke sååå på etterskudd da;) Men mamma har da begynt å hinte om at jeg må passe på så jeg ikke blir "for gammel"... :)

Skrevet

når jeg fikk felicia var det så og si ingen av mine venninner som hadde barn.. jeg hadde heldigvis kusinen min og kona til broren min.. brodern og kona fikk en liten datter 5uker etter meg, så det var kjempe koselig.. og nå har jo de to jentene så utrolig mye glede av hverandre.. de er verdens beste venner:) men desverre falt jeg litt ut av "gjengen" fordi de var så opptatt av bylivet.. mens jeg var opptatt av mammalivet:) men vi har jo liksom vår faste vennekrets nå da.. vi er en god del vennepar som er på samme sted i livet som oss. men det sier jo mer om de vennene jeg hadde egentlig.. når de plutselig ekskluderer meg helt etter at jeg får barn! nå derimot har jeg mange venninner som akkurat har fått eller som skal få iløpet av 2010...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...