Musemor med tre søte små Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Vi har hatt en pause måned nå, så har ikke vært her så mye. Mensen kom i går. 2 dager før forventet. Føler meg ikke klar for å prøve igjen. Kommer nok til å holde meg borte fra EL- og G-tester i minst en måned til. Nei da, vi kommer ikke til å forhindre noe, men vi kommer heller ikke til å prøve å treffe. Kommer til å ta ting som det kommer litt til Egentlig så burde vi nok begynne å fortsette det løpet vi begynte med like før jeg ble gravid med forrige MA. Prøve å finne ut hvorfor vi strever slik. Men jeg orker ikke. Iallefall ikke enda. Lykke til videre jenter
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Klart jeg husker deg:) Synes du skriver så mange fine innlegg, med dine opp- og nedturer.... Men forstår deg godt at du vil ta en liten pause, tror mange ganger det er det som gjør susen. Komme litt til hekten både fysisk og psykisk:) Ønsker deg masse masse lykke til videre, og vips neste gang du kommer inn og skriver her sitter du med en positiv test:) Varm sommer klem fra meg:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Pausemndr. blir gull verdt til slutt det Tok meg noen måneder med fri jeg og, i vinter. Og det var godt å ikke være så opphengt! Føler meg litt roligere nå i ettertid også. Prøv å kose deg, nå er det snart sommer og masse tid til å gjøre ting ute å tenke på alt annet enn baby'er! (nå er jo det lettere sagt enn gjort!) Masse lykke til videre! Det er ingen som taper noe av at dere tar pause! Klem fra
J -76 Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Hei min venn. Forstår deg godt! Jeg har selv vært borte herfra en periode og det har gitt nye krefter til å gå igang igjen. Er oftere her igjen nå, men mer passiv enn tidligere og holder meg unna symptomtråder og IKM lister. Jeg har mål om å fokusere på andre ting i livet å ta prøvingen som den kommer, forberedt på at dette vil ta tid. Nå gleder jeg meg til sommerferie og drikke vin på terassen i syden :-) Jeg kommer til å savne deg, håper defokusering hjelper deg og at du kommer tilbake til forumet med et hurra her er jeg. Ta vare på deg og en riktig god sommer til deg og dine. Stor klem J
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2010 Så søte dere er, jenter. Jeg kommer nok til å være litt innom likevel. Klarer ikke å holde meg helt unna.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Klart jeg husker deg, og dere andre også! Ønsker deg all den lykke fremover. Måtte det skje noe nå i sommer. Jeg må alltid inn å sjekke hvordan det går med dere andre "slitere". Følger med dere alle sammen. Har et så stort ønske om at det skal bli deres tur! Vet jo at alle fortjener det, men det er litt spesielt når en har holdt på en stund.. Riktig god sommer til deg og dere andre. En hel haug babystøv ligger i luften. Grip det til dere.. Stor klem fra
Mamma's Magic Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Titter innom fra 3. trimester. Føler så med dere som har vært på bli gravid en stund. Selv var jeg der i litt over ett år. Ble gravid to ganger, og mistet like mange. Så tok vi en prøvepause fra mai til september 2009, ikke noe BIM, og ikke noe sengemoro rundt e.l. Det var vanskelig med pause i begynnelsen, rundt eggløsningstider var det alt annet enn lett å ikke bare hoppe til køys håpehåpehåpe igjen. Men etterhvert gikk det greiere. Men så begynte vi å prøve igjen, og på 3 pp lyste "gravid" mot meg i displayet på testen! Nå er jeg gravid i uke 35, og gleder meg til å bli kjent med den lille jenta mi! Ville bare si at jeg tror en pauseperiode kan være veldig sunt, både for kropp og sjel. For oss funka det i allefall. Stor klem fra Ønsker deg og alle som sliter masse masse lykke til, og sender babystøv i fleng. Snart er det deres tur!
1,2 også 3 Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Sniker meg innom fra 3. trimester,jeg og. I 6.pp satt spira vår, og da den forsvant etter 8 uker tok jeg det veldig tungt. Vi valgte å ta en pause i prøvinga til jeg var psykisk og fysisk klar for det igjen. SÅ, når alle el-tester og g-tester var gitt bort, satt spira igjen bare 5 uker etter SA. Jeg anbefaler å ta en pause fra prøvinga, stress ned, og finn tilbake gleden ved å ha et sexliv!! Jeg hadde "glemt" hvor fint det var å ha sex fordi jeg ønsket det, og ikke fordi jeg hadde tisset på en pinne, og pinnen sa vi skulle ha sex.... Vi fikk en oppsving å forholdet vårt, følte oss nærmere hverandre enn på lenge( samboere i 12 år), og gleden var selvfølgelig enorm da spira satt, UTEN at vi hadde prøvd. Lykke til, og nyt sommeren! Så håper jeg at spira sitter etterhvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå