Gå til innhold

Noen fra Stavanger/Rogalandsområdet som har lyst til å være med på treff.

junit70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei, det hadde vært hyggelig å få til et treff. Ser at noen prøvde for et par uker siden, men kunne ikke da. Jeg er fleksibel på datoer og klokkeslett, siden jeg har startet i permisjon. Skal ha en liten gutt i midten av september. Ser at du sony skrev at du skulle ta keisersnitt den 17 aug, håper du og babyen også vil være med når formen er god nok. Håper også de andre som tidligere var interessert i å være med på et treff kan få det til. Hadde vært så kjekt å få samlet en gjeng.

Annonse

Hei, det passer fint i neste uke. Tirsdag 7. sept el 8. sept passer bra for meg, men jeg kan andre dager også. Jeg er åpen for plasser vi kan møtes, men Ostehuset eller kult cafen på Sølvberget pleier å være bra. Passer det i 12 tiden? Jeg kan høre med hun som var med sist gang også har lyst til å være med. Hun har allerede fått en liten gutt. Jeg må ta forbehold om at jeg ikke allerede har fått den lille. Har fått de andre barna før termin. Snakkes

• 3 uker senere...

Hei!

Jeg er en dame på 41 år som venter og venter på den lille prinsen vår. Hadde termin 12.september... Skal inn til overtidsvurdering i morgen, regner med at vi blir foreldre senest i løpet av helgen!!

Har veldig lyst å treffe dere som er gravide/har født nylig, i moden alder. Hva med et treff om 2-3 uker?? Bor i Sandnes, men kan gjerne komme til Stavanger om det er ønskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...