linn_85 Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 jeg er ikke sammen med barnefaren, men vi har kontakt å jeg er i tvil om hva som vil skje videre. Han har lyst å prøve, men jeg er utsikker på hva jeg faktisk vil. NÅ har jeg såklart lyst å gi babyn en pappa på fulltid, men det blir jo feil det også. Dere som er alene hva har dere gjort?
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Heisann En liten titt fra 3.trimester Jeg er gravid og alene. Pappan er inne i bilde som pappa og ikke noe mer. Det har kostet endel tårer, men det viktigste er å være ærlig mot deg selv og han. Først må du finne ut hva du ønsker og føler. Å bli sammen med barnets far "bare" fordi du vil at barnet skal ha begge foreldrene hele tiden, blir feil for alle parter og skaper ingen lykke. Men si fra til ham tidlig om graviditeten og at du er usikker. Vær åpen og ærlig. Om han ikke takler det, kan du heller trekke deg litt tilbake. Lykke til
linn_85 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg kommer ikke til å bli sammen med barnefaren, ikke NÅ ihvertfall. Først vil jeg som du skriver tenke på hva jeg vil og føler. Var du sammen med barnefaren når du ble gravid? er livredd for at han skal tru jeg har brukt han eller at han skal bli helt paff å bare bryte all kontakt. Jeg skal på ferie 1juli å lurer igrun veldig på om jeg skal vente til da med å fortelle at jeg er gravid sånn at både jeg og han får tid for oss selv ei uke å tenke. Takk for svar, å lykke til med fødselen og tiden etterpå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå