12Januarspire Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Tenkte kanske det kunne vært litt moro å dele navn alle har lyst til å døpe babyene sine:-) Selv har jeg 4 navn på lur, alle er dobble. 1. Sarah Emilie 2. Mia Madeline 3. Jonas Emiil 4. Jørgen Elias. Disse navnene har vi hatt lyst på siden vi for alvor tenkte på barn.:-) Jeg vet at det er mange fine navn der ute. Har langt merke til at det er mye av de "gamle" navnene som kommer igjen. :-) <3
Gjest Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har hatt navnene klare lenge nå, mangler bare at ting skal klaffe!.. Hvis gutt: Isak Nathaniel. Hvis jente: Nathalie Linnéa. =)
Hannah_84 :) Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 hei hei:) så fine navn! er du gravid,eller prøver du også? jeg er veldig for enkle navn,så tror det blir det på min/mine babyer den dag det går i oppfyllelse;) Jente: Millie, Leah, Mia/Mie, Lisa. Gutt: Dennis, Niklas, Max. Men fortsatt litt usikker:D som du ser,her er nye å gamle navn,hehe! Hannah_84:)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Mange fine navn som fins ja Vi har så mange forslag etterkvart, men mangla berre noken som kan "eige" navnet... Håpa det ikkje blir for lenge til:) Gutt: Jonas, Odin, Isak, Aron Jente: Ingrid, Maria, Christine (nåja, det lika eg, men sambo er ikkje heilt enige der...). Syns også at Maud er eit kjempefint navn, men kjem nok ikkje til å kalle ei eventuell jente for det, blir litt for spesielt her på bygda...
Hannah_84 :) Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 I prøveperioden du også, tuppelura83? Du hadde veldig fine navn på lager! Jeg syns guttenavn er litt vanskeligere enn jentenavn egentlig...lurer på om det blir et lett navnevalg når man ser nurket foran seg,eller ikke! som du sier,håper det ikke blir så lenge til;) Hannah_84!
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Er nok d eg også ja Slutta på pilla i oktober, så eg håpar at noko kan klaffe snart... Alle eg har snakka me synes guttenavn er vanskelegast, men me oss er det omvendt.. Men rekna med vi skal finne eit vi blir einige om når det blir aktuelt.. Syns det er vanskeleg å sjå på andre sine unga om dei er det eine eller det andre eg, nesten litt glad for at det då er opp til andre å bestemme og at eg berre har som oppgåve å sei navnet dei har fått Men kan godt hende det er lettare når ein sitte me sin eigen lille i armane.. *kryssefingraneoghåpe*
12Januarspire Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2010 Hei :-) Kjempefine navn du tenker på også. Vi er midt i en prøve periode vi nå, så langt har det ikke klaffet enda. Men vi håper det kommer en god nyhet snart :-)
missme Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Får vi jente så skal hun oppkalles etter mormor som het Linnea, vil ha dobbelt navn så får se om hun får et navn fra farsiden også blir muligens Fanny Linnea i såfall Guttenavn er vi blanke på, men liker tanken på oppkalling så Samuel er et hett navn. Liker utradisjonelle navn som ikke er på navnetoppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå