mandalay Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har ennå ikke funnet noe spesielt mini reagerer på. Hun reagerer ikke spesielt på sukker, og safttesten gir heller ikke resultater. Kjenner spark hver dag, men hadde vært litt festlig og innimellom kunne fremprovosere det litt:-) Tror kanskje hun er for smart til å bli lurt av sånt, hehe... Noen som har erfaringer?
eliona Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 jeg merker mye liv når jeg ligger ganske rett på ryggen. Og etter at jeg har satt meg ned, hvis jeg er sliten. Kjenner også mye liv når jeg spiser mat:)
zombi Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Her er det temmelig mye aktivitet, men har hatt noen dager hvor det har vært litt stille.. da hiver jeg innpå litt is fra boks
☆septemberbarn☆ Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Rødsaft og smågodt.. Generelt sukker:p da er det action:) Ellers er det jo typisk når jeg legger meg ned, så starter han å hoie:)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Her er det jo liv 24/7, men særlig saftis og kaffe setter i gang knøttet. Var på kino og så Robin Hood. Den høye lyden i kinosalen gjorde sitt også, var ikke fred å få under hele filmen
Løvemor77 Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Iskrem får veslejenta i magen til å danse. Spiste en Troika før ul og da var det full aktivitet der inne. Mye mer enn sist gang da jeg drakk brus for å fremprovosere bevegelse.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 Sukker, mat, når jeg ligger flatt på rygg og sitter litt framoverlent...og visst jeg vil slappe av :-D mer og mer hver dag...deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå