<3 mi corazoncito <3 Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Er 5uker på vei idag, og lurer på når man tidligst kan se noe på en UL? Grunnen til at jeg lurer er at jeg hadde en SA for 2mnd siden, da skjedde det i uke 5.. Og er selvfølgelig livredd for at det evt skal skje igjen. Men tenker at det er ikke no poeng i å gå til legen for tidlig hvis han alikevel ikke kan se fostersekk eller noe.. Så noen som vet når man tidligst kan gå, og at det er mulig og se at det er "noe" der? Setter stor pris på svar.. Så nervene kan roe seg ned etpar hakk... =)
ambumamma Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 de kan se noe nå, men hvis du venter to uker kan du også se om hjertet banker
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2010 Tusen takk for svar jenter! =) Må si det frister jo å vente etpar uker så vi evt kan se hjerteslag. Men igjen er jeg ganske redd og vil bare se til at alt er som det skal. I og med jeg mistet sist, så er det kanskje mulighet for litt tettere oppfølgning denne gang, håper jeg. Så jeg tar en tlf til mandag og hører hva ha synes Å gud som jeg gleder meg =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå