delphi Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Ordinær ultralyd på mandag, men huff tiden går så sent, heldigvis nærmer det seg snart... Gleder meg, men gruer meg også en del... Jeg synes tiden har gått sent hele svangerskapet til nå, men håper alt er bra på mandag og at tiden vil gå litt fortere etter det...
*Nøtta* Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Nå kommer sommeren,vettu..og da flyyyr tiden. Lykke til på mandag.
delphi Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 Ja vi satser på at den går fortere nå når sommeren er her:) Takk for det:)
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 He, he jeg vet hva du mener! Har fått UL 1. juli og føler det som om dagene sniler seg avgårde:-) Er så spent på om jeg har ei lita jente eller om det er en liten gutt som skjuler seg i magen:-) Men som det har blitt nevnt nå er det sommer og sol! Før en vet det er det høst og da dukker det opp et nytt lite menneske og sier hei:-) Gleder meg!!
delphi Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2010 Ja det blir deilig:) tror det må være første gang i mitt liv jeg håper sommeren går fort hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå