Gjest Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Er 12+4 idag, og er såååå lei og en stooor smule bekymret... Hvorfor?? Fordi jeg har forferdelig mageknip og løs mage/diaré hver eneste dag... Orker/tør/kan ikke forlate huset i det hele tatt... Dersom jeg MÅ handle så drar jeg med en gang jeg står opp, er nemlig i ganske så fin form FØR jeg spiser noe.. Har selvsagt snakket med både lege og gyn., men de sier bare "tja" og "hmm", så blir det ikke noe mer. Legen sa nå i uken at dersom det fortsetter får vi kanskje ta en avf.prøve.. Jeg sa bare "det har jo vart i 2-3 mnd allerede!!" SÅ LEI !! Så leverte avf.prøve. Har ikke fått svar på den da, men er sikker på den ikke viser noe som helst. Tror det er hormonelt selv... Blir jo så forbaska bekymra jo !! Skal på St.Olavs på tirsdag (utvidet UL), håper de kan fortelle noe mer fornuftig... (Kan jo legge til at jeg har 3 perfekte sv.skap bak meg med "vanlig" mage. Har oxo hatt 2 MA, uke 8-9, med forferdelig diaré hele sv.skapet) Noen som har noe slags lignende erfaring ??
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Nei.......har nok (heldigvis) ingen liknende erfaring. Ville bare si at dette hørtes helt fryktelig ut - og at jeg skjønner kjempegodt at du er både fortvilet og lei!!! Særlig hvis legene bare jatter med og ikke tar deg på alvor. Men - hvis du nå har hengt deg litt opp i at du mistet sist du opplevde mye dårlig mage - så vil jeg ikke tro det nødvendigvis har en sammenheng. Jeg skjønner at du er redd for det da....det er jo noe som gjerne kommer naturlig etter å ha mistet et etterlenget barn. Har mistet 4 ganger selv, men kan ikke si at jeg husker at diare var et problem i så måte. Så - jeg håper prøvene dine gir deg svar og at du kan få noe for dette! Du må jo få nyte sommeren og resten av svangerskapet ditt!!! Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå