Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg skal skrive på et gratulasjonskort til en som skal ha navnefest i morgen. Hva skrirver man? Jeg er mest vant til å skrive "til dåpsbarnet xxx! Gratulerer med dagen" eller "Gratulerer med dåpen"
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Velkommen til verden. Gratulerer lille ''barnets navn''
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Jeg ville skrevet Gratulerer med dagen. Men veet ikke hva som er vanlig, har aldri vært i en navnefest.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Til xxxx (navn på ungen) du kan også ha med- xxx (navn på foreldre) gratulerer så mye med dagen!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Banet er 7 måneder gammelt, jeg har møtt det mange ganger før. Så velkommen til verden blir litt teit... HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Gratulerer så mye med dagen! Gratulerer så mye på navnefestdagen! Ønsker deg all lykke videre i livet, gratulerer med navnefesten! Gratulerer kjære ........., i dag er den store navnefesten og jeg ønsker deg lykke til videre i livet! Gratulerer med det nydelige navnet ditt .......(eks. Anne), det er opprinnelig fransk og betyr nåde . Du har navnedag 26.juli. Navnet er perfekt til deg! Jeg er glad jeg får dele denne fine dagen med deg, lykke til videre i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå