Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører skrekkhistorier om brystbetennelser og at en ikke må fryse på hender og armer, kle seg godt og ikke få trekk på seg. Hvordan er dette mulig når det er sommer og varmt. Jeg er livredd for å gå ut i solen uten å kle meg med lange armer og helst noe som ikke er utringet. Det blir fort litt varmt, men jeg kan jo ikke sitte inne hele sommeren heller.

Hva gjør dere?

Og hvordan kle barnet på denne tiden. Har ei jente på 3 uker. De skal jo ikke ha trekk de heller. Førstemann ble født på vinteren, så da var det bare til å kle på å gå ut. Syntes det var enklere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også livredd for å få brystbetennelse. Men tar på meg to store ullammeinnlegg med papirinnlegg inni, og så hadde jeg på meg to singleter.

Babyen tar jeg på litt mer klær enn meg selv, dvs f.eks. kortermet body og sparkedress utenpå (eller langermet body og bukse) og tynn lue + et tynt og lett ullteppe oppå henne i vogna.

Gjest Kira06
Skrevet

Her hvor jeg bor blåser det endel, men har de siste dagene vært ute i bare singlet. Ikke brukt noe innlegg av noe slag siden i vinter, og ikke fått noe problemer med tanke på brystbetennelse. Eneste jeg er ganske nøye på, er at jeg skiftet bikinitopp med en gang jeg hadde badet når vi nylig var i Spania. Tror det veldig dumt å gå med våt overdel, ... uansett hvor varmt det er.

Når vi er ute har jeg stort sett på datteren vår en body, strømpebukse og linbukse. I tillegg solhatt og kanskje et babyteppe over. Nå er hun litt eldre enn din, så da tåler de litt mer vær og vind.

Skrevet

Brystbetennelse er overdrevet spør du meg. Trodde det skulle være så grusomt etter det jeg ble fortalt. Vondt ja, men ikke så ille. Så man trenger ikke å ha SÅ angst for det.

Skrevet

Tror noen er mer utsatte enn andre. Jeg har fått to barn, er frysepinn og ikke alltid like flink til å kle på meg. Jeg har aldri hatt brystbetennelse. En venninne av meg er en sånn som kler masse på seg og hun har fått brystbetennelse begge gangene. Så hos noen kommer det lettere enn hos andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...