Gå til innhold

Anbefalte innlegg

takk til alle som har svart på alt jeg har lurt på gjennom dette svangerskapet. det har hjulpet masse!

jenta vår kom på mandag :) verdens nydeligste 3364g og 47cm.. de var kjempeflinke på ulevåll og tok godt vare på oss. sånn sett var keisersnittet virkelig ikke noe å grue seg for..

MEN.. jeg var ikke forberedt på hvor vondt jeg kom til å ha det i ettertid.. AU.. hvor lenge hadde dere vondt og hadde problemer m å gå osv etterpå? noen med erfaring?

går på sterke smertestillene (ellers så sterke som j kan og amme/pumpe samtidig..) og jeg er på dag 5.. virker som om det kommer til å være sånn forever...sier ikke dette for å skremme altså bare greit å være litt forberedt på det..

TIL dere som er nervøse for arret,de er kjempefine og flinke idag.synes nesten ikke og er så langt nede at det ikke er noe stress!

lykke til damer,og gled dere for selve fødselen var vakker :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141940642-endelig-er-hun-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med jenta:)

Jeg husker godt at jeg syns det var vondt ganske lenge etterpå!! Hørte hele tiden snakk om disse 6 ukene som liksom skulle være de verste, men det varte lenger enn det.

Etter en ca to mnd tror jeg det begynte å bli bedre hos meg, men dette varierer nok helt sikker:)

Men det blir bra igjen, tar bare litt tid:)

Gratulerer så mye med vel overstått! Godt at selve fødselsopplevelsen var positiv!

Sist hadde jeg ks i narkose og hadde kun vondt i såret da jeg hostet -og det ble det endel av siden jeg var blitt intubert.. Jeg må nok ha vært kjempeheldig sist, for jeg følte meg pigg som aldri før dagen etter operasjonen da jeg hadde fått tatt meg en dusj. Før det følte jeg meg bare elendig og trodde aldri i verden at jeg skulle klare å stå oppreist! Ble nesten lei meg da de sa at kateteret skulle fjernes, hehe... Jeg var på sykehuset i 3 dager og siste dagen trengte jeg ikke noe smertestillende.

Håper at jeg slipper like lett unna denne gang, men tror nok det er veldig forskjellig.. Vet ikke om det er personavhengig heller..

Kos deg masse med nurket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...