Smykkemaja Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Hei, sønnen min fikk nytt pass i posten i forrige uke, og nå har han klart å rote det bort.....selvfølgelig min feil at jeg ikke ba han legge det bort. Er det noen som kan se hvor det kan ligge??? Vi reiser til syden på onsdag, og har veldig liten lyst til å kjøpe nødpass, når vi akkurat har fått nytt til han... Hjelp..) Om det er noe du trenger, fødselsdato stedsnavn el likn så bare si fra:o) På forhånd takk!
Smykkemaja Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. juni 2010 Ingen som kan se noe?? Vær så snill... Har ringt ei klarsynt og hun fikk opp at den lå sammen med en lysegrønn leke...men jeg finner den fortsatt ikke...noen som ser noe annet/mer??
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Har du funnet passet?? Jeg fikk opp at den ligger sammen med noen konvolutter/papirer. Innimellom noe. Det kan godt hende du har sett der før. Muligens sammen med noe reklame?? Jeg får inn at det kan ligge nedi noe. En aviskurv eller en skuff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå