*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 eller er dette noe man bare får med når man kjøper en tv og de ikke selger separat noe sted? Noen som vet? Skal en tur på elkjøp...igjen...fant det ikke i går da jeg var der og heller ingen å spørre, så lurte kanskje bare på om noen her tilfeldigvis visste det...;-) Har flyttet og mistet strømkabelen i prosessen kan det se ut som...:-(
Ugl@ Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Skal gå an, men du må nok spørre, og kan tenkes de må bestille også en som passer til den aktuelle tv-modellen. Kan tenkes de har på Biltema også, der har de mange forskjellige kabler til alt mulig.
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2010 Takk for tips om biltema - det skal sjekkes ut:-) Får ta meg en ny tur på elkøp også og håpe noen kan hjelpe meg i dag...ikke akkurat kjempeservice på den butikken gitt...
Ugl@ Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Hehe....spørs hvor man handler har jeg merket meg ja, men har fått kjempeservice her i Kr.sund på Elkjøp, mens mannen er skikkelig misfornøyd med servicen der...hmmm...merkelig i grunn. Skur på sjarmen jeg da når jeg ber gutta der om hjelp ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå