Gå til innhold

JAAA! Jeg er gravid! Men:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut i dag at jeg er gravid. Tok en digital test og den lyste gravid mot meg. Vi skulle akkurat begynne med utredning så ble veldig glad for at jeg slapp det. Så til men'en min: Jeg har hatt mensen. Ferdig for ca 5-6 dager siden, og har nå veeeeeeldig rose utflod. Har aldri hatt noe "blødninger" mellom mensturasjonene før, og heller ikke ømme bryster som jeg har nå. Derfor testet jeg, og den viser gravid. Har noen av dere opplevd å ha mens som vanlig og likevel være gravid?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må jo ha vært en festeblødning du har hatt :)

Gratulerer så masse og lykke til i svnagerskapet :)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg pratet med en jordmor i dag, hun sa det også hørtes ut som en festeblødning :)

Skrevet

Gratulerer :-) Det er nok festeblødning! Jeg hadde også det. Trodde jeg fikk mensen, men neida! Fikk en gledelig overraskelse!

Lykke til på veien!

Skrevet

Gratulerer!!!

Da jeg var gravid med datteren min for et par år siden hadde jeg antakelig en mens etter at jeg var blitt gravid. Da jeg var på tidlig UL viste det seg at jeg var en syklus lenger på vei enn det jeg selv trodde! Om det var festeblødning eller en mens, veit jeg ikke. Men det går hvertfall an å ha en blødning etter at man er blitt gravid!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...