Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 BLÆ! Husker jeg var frustrert etter 3 pp.... Utrolig hva man må igjennom........... Godt man ikke vet! SUKK..
Kronesis Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Hei! Føler med deg. Vet det meste om hvilke følelser som kan komme når man strever med å få barn. Jeg ble gravid i fjor sommer, men mistet i uke 10. Det håndterte jeg greit fordi jeg visste at jeg kunne bli gravid... Men nå har det gått nye ni måneder uten klaff...Så det blir nå 1 1/2 år prøving uten barn i magen... Visste ikke at det skulle være så vanskelig og vondt. Men noen ting må man kjempe hardt for. Jeg prøver nå å kose meg med sommer og sol tenke minst mulig på baby. Det er ikke lett, men tror det er viktig å prøve. Derfor velger jeg å ønske deg en god sommer i stedet for å si lykke til med neste prøveperiode..!!
Carina har to små gull Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Sender deg en god klem og håper det er din tur om ikke så lenge
J -76 Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Hei kjære deg, prøving over tid tar på og en kan bli både motløs og frustrert. Ta vare på deg og vær god med deg selv. Riktig god sommer! Stor klem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2010 Tuuusen tuuusen takk for de gode ordene... Dere er skjønne! Alle tre! Ønsker dere en nydelig sommertid også....... Ikke helt "ferie" fra alt her da, skal jobbe i sommer + til gynekologen 14 juni.. Blir spennende å se hva jeg skal da...... Kommer til å spørre om pergo hvertfall! Synes det bør gå litt videre nå, ettersom de ikke finner noe galt noe sted....? ..håpet er her, selv om i dag er det mest menssmerter........ Klem, klem, klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå