Gå til innhold

Gode ammebh'er for oss med stoore bryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor jeg kan få tak i gode ammebh'er i Stavanger/Sandnes?Trenger nye bh'er hele tiden, og nå kan jeg like godt kjøpe noen gode ammebh'er. Er snart i uke 27.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere barnas hus? Den ammebh'en de har der er i hvert fall kjempegod! Jeg kjøpte et par da jeg var tre måneder på vei og har brukt de gjennom graviditeten. Koster 450 kr, men det er de vel verdt!

Skrevet

dra på Change undretøysbutikk... det koster ikke all verden. jeg ville ikke bytte til mine vanlige bhèr igjen, de var kjempe gode....ANBEFALES PÅ DET STERKESTE:) lykke til

Skrevet

Vi har Barnas Hus i Stavanger ja. Var nettopp innom der jeg og sto nok og så på dem du anbefaler, hegeno :) Samme pris i alle fall. Godt å vite at de er verd pengene!!! Men størrelsene var litt "uklare" kanskje...? Hva er din erfaring? Er f. eks XL veldig vid rundt? (Kanskje et idiotisk spm sidden jeg ikke vet hvilken str du har, hehe) Jeg er relativt smal i omkrets - mens selve brystene er ganske store. Da kunne det virke som om jeg burde velge L i fht omkretsen...? Får vel kanskje spørre en ekspeditør neste gang - kjøpte ikke idag :)

Men - veldig kjekt at de kom i både sort og hvitt - og godt å høre om andres positive erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...